تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799071443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برترین های سومین جشنواره استانی تاتر سوره


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معرفی برترین های سومین جشنواره استانی تاتر سوره سمنان - ایرنا - سومین جشنواره استانی تاتر سوره ماه حوزه هنری استان سمنان برترین های خود را شناخت و روز سه شنبه معرفی کرد.


رئیس حوزه هنری استان سمنان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: سومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه با شعار ˈمعنویت، اندیشه و هنرˈ با هدف تحقق اهداف عالی حوزه هنری و اهداف والای انقلاب اسلامی و نیز کشف و پرورش استعداد جوانان هنرمند، توجه به رسالت حوزه هنری با آفرینش های هنری فاخر در جامعه و جریان سازی فکری متناسب با اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.
ˈسیدعباس داناییˈ ارزش های دینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی و چشم انداز ایران 1404 را از موضوعات این جشنواره بیان کرد.
وی گفت: این جشنواره در سه بخش اصلی، نمایشنامه نویسی و تجربه های جوان برگزار و 32 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 13 اثر پس از بازخوانی هیات داوران مورد تایید قرار گرفت و پس از چهار مرحله بازبینی نمایش ها، هشت نمایش به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.
دانائی گفت: در سه روز برگزاری جشنواره، بیش از دو هزار نفر از مردم در شهرهای سمنان، شاهرود و مهدیشهر از نمایش های اجرا شده دیدن کردند.
در آیین اختتامیه پس از قرائت بیانیه هیات داوران نتایج سومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه استان سمنان به شرح زیر اعلام شد.
در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی با حفظ اولویت برای متون تولید شده در حوزه هنری و با توجه به ظرفیتهای استان سمنان،جایزه این بخش شامل لوح تقدیر وسه میلیون ریال به ˈ علی اکبر شفائیانˈ برای توجه به موضوع بخش ویژه و تلاش برای نگارش نمایشنامه ˈپرواز با بال ملائکˈ اهدا شد.
در بخش تجربه های جوان نیز لوح تقدیر و دو میلیون ریال به ˈحسین ناظمیان پورˈ برای کارگردانی نمایش ˈصفحه هشتˈ به عنوان کارگردان برگزیده و نیز لوح تقدیر و دو میلیون ریال به ˈحسین ناظمیان پورˈ برای بازی در نمایش صفحه هشت به عنوان بازیگر برگزیده تعلق گرفت.
در بخش پوستر و بروشور از میان پوستر و بروشورهای هشت نمایش شرکت کننده، جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و یک میلیون ریال به ˈرودین بهروانˈ طراح پوستر نمایش ˈبرجک شماره 37ˈ اهدا شد.
جایزه بخش موسیقی شامل لوح تقدیر و یک میلیون ریال به ˈامیر رزازانˈ برای موسیقی نمایش ˈپشت درب بهشتˈ رسید.
در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و یک میلیون ریال به ˈمحمدرضا عبادیانیˈ طراح صحنه نمایش ˈصبراˈ رسید.
در بخش بازیگری زن، هیات داوران از ˈآزاده قرائیانˈ برای بازی در نمایش ˈیک طناب محکمˈ ، ˈمریم رحیمیˈ برای بازی در نمایش ˈصبراˈ و ˈآرزو رزازانˈ برای بازی در نمایش ˈپشت درب بهشتˈ با اهداء لوح تقدیر، قدردانی کرد.
جایزه رتبه سوم بازیگری زن با اهداء لوح تقدیر و دو میلیون و 500 هزار ریال به ˈلیلی غریبشائیانˈ برای بازی در نمایش ˈپرواز با بال ملائکˈ رسید.
رتبه دوم بخش بازیگری زن شامل لوح تقدیر و سه میلیون ریال به ˈسولماز نداییˈ برای ایفای نقش در نمایش ˈصبراˈ رسید و جایزه رتبه اول این بخش شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سه میلیون و 500 هزار ریال به طور مشترک به ˈمریم دلبریˈ برای ایفای نقش در نمایش ˈصبراˈ و ˈزهرا عرب اسدیˈ برای ایفای نقش در نمایش ˈعشق با طعم خردلˈ اهدا شد.
در بخش بازیگری مرد به پاس سالها تلاش و حضور در عرصه بازیگری، لوح سپاس به پیشکسوتان استان سمنان ˈمحمود کریمˈ و ˈمهدی بانیˈ اهدا شد.
همچنین هیات داوران از ˈجواد رحیمیˈ برای بازی در نمایش ˈبرجک شماره 37ˈ و ˈمحمد رضا کاظمیˈ برای بازی در نمایش ˈپرواز با بال ملائکˈ با اهداء لوح تقدیر، قدردانی کرد.
جایزه رتبه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و دو میلیون و 500 هزار ریال به طور مشترک به ˈبهرام افراˈ بازیگر نمایش ˈدل در کدام سوی سینه استˈ و ˈمهدی علی الحسینیˈ بازیگر نمایش ˈپشت درب بهشتˈ تعلق گرفت.
لوح تقدیر و سه میلیون ریال برای کسب رتبه دوم بازیگری مرد به طور مشترک به ˈآرش رحیمیانˈ برای بازی در نمایش ˈپشت درب بهشتˈ و ˈمصطفی ولی زادهˈ برای بازی در نمایش ˈصبراˈ رسید.
هیات داوران با اهدا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سه میلیون و 500 هزار ریال به ˈحسین سلطانعلیانˈ بازیگر نمایش ˈپرواز با بال ملائکˈ، وی را به عنوان رتبه اول بازیگری مرد معرفی کرد.
جایزه رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و دو میلیون و 500 هزار ریال به ˈمسعود تفضلی مقدمˈ برای کارگردانی نمایش ˈعشق با طعم خردلˈ رسید.
لوح تقدیر و سه میلیون ریال برای رتبه دوم کارگردانی به ˈعلی اکبر شفائیانˈ برای نمایش ˈپرواز با بال ملائکˈ اهدا شد.
هیات داوران جایزه رتبه اول کارگردانی شامل تندیس جشنواره و چهار میلیون ریال را به ˈمحمدرضا عبادیانیˈ کارگردان نمایش ˈصبراˈ اهدا کرد.
هیات داوران از بین نمایش های اجرا شده در سومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه استان سمنان، دو نمایش ˈصبراˈ و ˈپرواز با بال ملائکˈ را با رعایت اصلاح موارد مورد نظر هیات داوران به بخش صحنه ای، نمایش ˈصفحه هشتˈ را با رعایت اصلاحات مورد نظر هیات داوران به بخش تجربه های جوان و نمایش ˈعشق با طعم خردلˈ را نیز به بخش جنبی بیست و سومین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه معرفی کرد.
اعضای هیات داوران سومین جشنواره استانی تاتر سوره ماه استان سمنان شامل فریبرز شیرینی، فرشاد منظوفی نیا و سیدرحیم موسوی بودند.
سومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه استان سمنان توسط حوزه هنری در روزهای هجدهم تا بیستم مرداد و با رقابت هشت گروه نمایشی از این استان در شهرستانهای سمنان، شاهرود و مهدیشهر برگزار شد.
بیست و سومین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه به میزبانی حوزه هنری استان سمنان و با حضور گروه های نمایشی منتخب از استانهای قزوین، همدان، اصفهان، مرکزی، قم و سمنان پنجم تا هفتم شهریور در سمنان برگزار می شود.ک/2
599



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن