تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798912279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته حضوری و غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته حضوری و غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه آغاز شد کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه جامع علمی، کاربردی کرمانشاه از آغاز پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته حضوری و غیرحضوری نظام آموزش مهارتی این دانشگاه از 19 مرداد خبر داد و گفت: کار پذیرش دانشجویان تا 26 مرداد جاری ادامه خواهد یافت.


به گزارش ایرنا، ˈبیژن عباسی خزاییˈ روز سه شنبه اظهار داشت: داوطلبان می توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (قابل دریافت به صورت الکترونیکی) و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت مبلغ 144 هزار ریال بطور الکترونیکی از طریق کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال می باشد، اقدام کنند.
خزایی تصریح کرد: در این دوره در استان کرمانشاه حدود سه هزارو500 نفر در 53 کد رشته محل در 12 مرکز آموزش علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی پذیرش می شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: پذیرش در دوره های کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) ترمی حضوری بدون آزمون، براساس معدل کل کاردانی، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و بومی بودن صورت می گیرد.
رییس دانشگاه علمی، کاربردی کرمانشاه افزود: داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با عناوین رشته های مورد تقاضا است در اولویت پذیرش در آن زیرگروه آموزشی قرار گرفته و مابقی ظرفیت در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدرک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته شدگان ذکور این دوره ها تعلق می گیرد.
خزایی یادآور شد: برای دوره کارشناسی غیرحضوری مدیریت خانواده داوطلبان بدون توجه به نوع مدرک کاردانی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، البته به دانشجویان ذکور در این دوره معافیت تحصیلی تعلق نمی گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این پذیرش 10 دوره کارشناسی ناپیوسته جدید و مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده که شامل دوره های کارشناسی حرفه ای مدیریت سلامت گرایش خانواده و مراقبت زنان، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، حقوق با دو گرایش دستیاری قضایی در امور کیفری و دستیاری قضایی در امور مدنی، خدمات مدیریت گرایش پیشگیری و مراقبت بیماریها، صنایع دستی گرایش صنایع سنگی، ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی و دوره های مهندسی فناوری عمران گرایش نقشه برداری، مکانیک گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی و مکانیک گرایش ماشین افزار می شود.
خزایی در ادامه با اشاره به نظام آموزش مهارت و فناوری، افزود: دانشگاه جامع علمی، کاربردی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش عالی در تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و با رویکرد رفع نیازهای منطقه ای و استانی نقش محوری ایفا می کند.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در پایان گفت: این دانشگاه در سال 93 در راستای توسعه مراکز آموزش علمی کاربردی متناسب با نیاز استان گام های مهم و ارزنده ای را برداشته و خوشبختانه موافقت راه اندازی دو مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای در شهرستانهای سنقروکلیایی و پاوه اخذ شده که از مهرماه سال جاری با توجه به نیاز آموزشی منطقه در دوره کاردانی پذیرش دانشجو خواهند داشت.
7458/567



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن