تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيدصالحي:ميخواستم ميتوانستم توپ راگل کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سيدصالحي:ميخواستم ميتوانستم توپ راگل کنم
مهاجم تيم فوتبال سايپا گفت: در آن صحنه که بازيکنان پيکان معترض شدند اگر مي‌خواستم مي‌توانستم راحت توپ را به گل تبديل کنم.

سيدمهدي سيدصالحي در مورد شرايط سايپا گفت: شرايط تيم خيلي خوب است. ما دو بازي انجام داديم که مستحق کسب پيروزي بوديم اما با بدشانسي نتوانستيم برنده شويم اميدوارم با صحبت‌هاي کادر فني در هفته سوم به پيروزي برسيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه سايپا تغييرات زيادي نسبت به فصل قبل داشته است، اظهار داشت: بازيکنان خوبي داريم و تلفيقي از نفرات جوان و با تجربه هستيم. تلاش مي‌کنيم تا خودمان را به شرايط آرماني برسانيم.

مهاجم تيم فوتبال سايپا در مورد ديدار مقابل پيکان و تساوي در اين مسابقه اظهار داشت: اگر قرار بود بازي برنده داشته باشد بايد با اختلاف 5-4 گل اين تيم را شکست مي‌داديم. مهدي رحمتي در يکي از روزهاي خوب خود قرار داشت و مانع از گل‌زني بازيکنان ما شد. در کل راضي هستيم و خدا را شکر مي‌‌کنيم.

وي در مورد صحنه‌اي از بازي که بازيکنان پيکان اعتقاد داشتند او بازي جوانمردانه را رعايت نکرده است، خاطرنشان کرد: اگر صحنه بازي را نگاه کنيد متوجه مي‌شويد که اگر مي‌خواستم گل بزنم اين کار را انجام مي‌دادم اما يک لحظه دو دل شدم. در حاليکه توپ در يک سمت از زمين بود در سمت مخالف بازيکني روي زمين افتاد. عده‌اي مي‌گفتند توپ را بيرون بزن و عده‌اي مي‌گفتند به سمت دروازه حمله کن، خدا شاهد است که در آن صحنه دو دل شدم و اصلاً نفهميدم چرا آن بازيکن افتاده است.

سيدصالحي در مورد اينکه نصرتي اعلام کرده او صحنه افتادنش را ديده است، گفت: اگر فيلم بازي را ببينيد من در سمت نيمکت بودم و نصرتي در سمت مخالف افتاده بود. من چرخيدم که به سمت دروازه بروم و اگر مي‌خواستم اين کار را انجام دهم مي‌توانستم به راحتي گل بزنم ولي او را ابتدا نديدم.

مهاجم تيم فوتبال سايپا در پاسخ به اين سؤال که نصرتي اعلام کرده به او گفته خجالت بکشد ولي پاسخي به اين مسئله نداده است،‌گفت: من هيچ وقت مقابل رفيقانم بحث نمي‌کنم.

وي در مورد اينکه قانون بازي جوانمردانه در ايران بد جا افتاده است و چه نظري در اين مورد دارد، تصريح کرد: بايد بازي جوانمردانه بر اساس اصول جوانمردانه انجام شود. اين بستگي به هر بازيکن دارد اگر قرار باشد يک تيم زماني که جلو است بازي جوانمردانه را رعايت کند و وقتي عقب افتاده توجهي به اين مسئله نداشته باشد، درست نيست. بايد هميشه اين مسئله را رعايت کند. برخي تيم‌ها وقتي از حريف خود پيش مي‌افتند دائم خود را زمين مي‌زنند اين کارها قابل قبول نيست اما در کل اعتقاد دارم بايد اصول بازي جوانمردانه در هر شرايطي رعايت شود.

سيدصالحي در پاسخ به اين سؤال که آيا مي‌تواند امسال آقاي گل شود، يادآور شد: تمام فکر و ذکرم اين است که براي تيمم مثمر ثمر باشم و پس از آن با توسل بر ائمه به مقام آقاي گلي برسم.

وي در مورد ديدار هفته سوم تيمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: گسترش فولاد تبريز بازيکنان خوبي دارد. در اين مسابقه محکوم به کسب پيروزي هستيم و اميدوارم بتوانيم ميدان را دست پر ترک کنيم.

سيدصالحي در مورد ميزان طلبش از باشگاه پرسپوليس گفت: من از پرسپوليس طلب دارم و وقتي با عليرضا رحيمي صحبت کردم قرار شد در زمان پرداختي اين باشگاه به بازيکنان طلب من هم پرداخت شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


سه شنبه 1393/05/21 11:26تعداد بازدید: 639





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن