تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از فعالان عرصه مهارت آموزی استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجلیل از فعالان عرصه مهارت آموزی استان سمنان سمنان - ایرنا - همزمان با هفته مهارت و در آیینی از 35 نفر از فعالان عرصه مهارت آموزی شامل مربیان، کارکنان و روسای نمونه مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان روز دوشنبه تجلیل شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در این مراسم آموزش های فنی و حرفه ای را زمینه ساز توسعه کار و تولید در جامعه عنوان کرد.
ˈابراهیم محمودیˈ با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی با بهره گیری از نظام آموزشی و تبلیغی کشور افزود: بر این اساس و در اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهادی، اهمیت رسالت فرهنگ سازی در امر مهارت آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی به خوبی نمایان است.
وی بیان کرد: نیروی انسانی بازار کار باید بگونه ای تربیت شود که قادر باشد علم و دانش تئوری را به کالا و خدمات قابل عرضه در اقتصاد کشور تبدیل کند و برای نیل به این هدف باید زمینه و بستر فرهنگی مهارت آموزی که کلید توسعه واشتغال و به دنبال آن افزایش کیفیت تولیدات داخلی است، فراهم شود.
محمودی، راهبردهای مهارت آموزی مبتنی بر نظام جامع تدبیر و امید و توجه به مزیتهای اقتصادی، بومی و محلی نقاط مختلف استان سمنان را از ضروریات تدوین برنامه سنواتی مهارت آموزی سال 93 برشمرد و بر تناسب آن با نیاز بازار کار با رویکرد کاهش نرخ بیکاری تاکید کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان تصریح کرد: امسال 389 حرفه آموزشی در قالب یک هزار و 222 دوره آموزشی در بخش های مختلف به مخاطبین آموزش های فنی و حرفه ای این استان در خوشه های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مهارت آموزی اظهار داشت: تقویت فرهنگ مهارت آموزی باعث تولد و شکوفایی منابع انسانی متخصص، ماهر و کارآمد می شود و اختصاص اعتبار به این بخش نتایج درخشانی بدنبال دارد.
ˈاسماعیل غنیانˈ خاطرنشان ساخت: دارا نبودن تخصص و نداشت مهارت لازم در اغلب جوانان جویای کار، عامل اصلی بیکار ماندن آنان است و باید با عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه ترویج و توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای را فراهم کنیم.
در این مراسم 35 نفر از فعالان عرصه مهارت آموزی استان سمنان در زمینه های مختلف با اهدای لوح توسط معاون برنامه ریزی استانداری سمنان تجلیل شدند.ک/1
599



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن