تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکیک جنسیتی در ادارات مازندران نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران جمشیدی:
تفکیک جنسیتی در ادارات مازندران نداریم
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران گفت:در نهادهای استان چیزی به نام تفکیک جنسیتی دیده نمی شود.



مریم جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر  در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گفت: تعامل با مدیران باید در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت های بانوان صورت گیرد چراکه ادارات و استانداری اداره ای جنسیتی و تک جنسیتی نیست. وی با اشاره به سند راهبردی خانواده بیان داشت: با توجه به شرایط بومی مازندران سند ویژه راهبردی خانواده در اتاق فکر تدوین وتنظیم می شود اما این مهم نیازمند زمان ، تفکر و تعقل خاصی جهت بررسی نیازها و چالش ها در استان است.

وی افزود: بانوان سطح استان هریک دارای ظرفیت ها و توانمندی هایی هستند که باید از این ظرفیت ها درجهت توسعه و پیشبرد استان استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به برنامه اجرایی حوزه بانوان استان تصریح کرد: سرفصل اصلی حوزه ها در تعامل با مدیران جهت پیشبرد فعالیت های بانوان ، تحکیم بنیان خانواده ، گسترش حجاب و عفاف ، ارتقای سطح آموزش های اجتماعی زنان قشر جامعه از مهد کودک تا سالمندی ، توجه به آسیب های بانوان خانه دار و شاغل و توجه به فرهنگ کار آفرینی زنان علل خصوص زنان سرپرست خانوار که معیشت خانواده ها را برعهده می گیرند از جمله برنامه های اجرایی امور بانوان استان مازندران در سال جاری است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه های امور بانوان در راستای شعال سال و تحقق آن هدایت می شود چرا که اقتصاد در جهت فرهنگ حرکت کرده و همانند تکه ها و سلسه های زنجیر به هم متصل هستند.

این مسئول با اشاره به فرهنگ سازی توانمندی بانوان در مازندران بیان کرد: فرهنگ سازی بر این باور که بانوان مازنی دارای توانمندی های زیادی هستند به قدری که همپای مردان خویش در عرصه ها گام برمی دارند باید در میان تمامی مردم سطح استان و کشور ترویج و نهادینه شود.

جمشیدی متذکر شد: تغییر از قوه به فعل درآمدن بانوان نیازمند زمان است اما با نگاه منعطف مسئولین دچار تحول ویژه و ارتقا در سطح استان می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به ساماندهی بانوان خبرنگار در سطح استان ابراز داشت: خبرنگاری از جمله پر مشغله ترین و پر درد ترین  شغل در میان بانوان به شمار می آید لذا با تمامی این اوامر باید به دغدغه ها و مشکلات خبرنگاران علل خصوص بانوان رسیدگی شود .

وی توانمندی زنان خبرنگار در سطح استان را به عنوان عاملی مثمرالثمر در حوزه رسانه و توسعه استان قلمداد کرد.

جمشیدی با اشاره به نگاه حمایتی استاندار مازندران به بانوان خاطرنشان کرد: استاندار مازندران با نگاهی حمایتی از بانوان علل خصوص بانوان خبرنگار به رفع مشکلات و دغدغه های آنان می پردازد در این راستا من هم به عنوان یکی از بانوان شاغل در استانداری از دغدغه ها و مشکلات زنان خبرنگار سطح استان حمایت می کنم.


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن