تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوطلبان هلال احمر قاین 40 واحد خون اهدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داوطلبان هلال احمر قاین 40 واحد خون اهدا کردند بیرجند - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر قاین از اهدای 40 واحد خون توسط داوطلبان این جمعیت در شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیˈحمزه اسعدزادهˈ افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز 82 واحد خون به منظور استفاده نیازمندان توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا شده است.
وی با اشاره به راه اندازی پایگاه ثابت اهدای خون در مرکز شهرستان گفت: تیم سیار سازمان انتقال خون آماده حضور در روستاهای پرجمعیت، مراکز بخش ها و دهستان ها برای دریافت خون است.
اسعدزاده با اشاره به اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر پلی است بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان ادامه داد: هر واحد خون اهدایی توسط نیکوکاران به مصرف سه نیازمند اختصاص می یابد.
رییس جمعیت هلال احمر زیرکوه نیز از برگزاری نخستین دوره تخصصی اسکان اضطراری و اسکان موقت با حضور 23 نفر از خواهران امدادگر در این شهرستان خبر داد.
ˈعلیرضا حورانیˈ افزود: هدف از برپایی دوره آشنایی و آمادگی امدادگران برای برگزاری اردوگاه اضطراری در مواقع بروز حادثه بود که به مدت 24 ساعت و به صورت تئوری و عملی اجرا شد.
وی گفت: فراگیران در این دوره با سرفصل های آموزشی شامل چگونگی طراحی اردوگاه و شرایط آن، تصفیه آب در زمان بحران، پیاده سازی طرح اردوگاه در زمین، روش صحیح چادرزنی، بهداشت محیط، مدیریت اردوگاه و اسکان آسیب دیدگان آشنا شده و بصورت عملی اردوگاهی را طراحی و برپا کردند.
حورانی افزود: شهرستان زیرکوه با توجه به حادثه خیز بودن منطقه و قرار گرفتن بر روی کمربند زلزله در معرض انواع حوادث قرار دارد که در این بین، زلزله بیش از سوانح دیگر در تخریب خانه های شهری و روستایی نقش دارد.666 /665



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن