تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت عزت الله انتظامی از مردم غزه/ نمی خواهم از مردم عقب بمانم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت عزت الله انتظامی از مردم غزه/ نمی خواهم از مردم عقب بمانم تهران-ایرنا-عزت الله انتظامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز (دوشنبه) به همراه خانواده اش در اعتراض به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور یافت.


به گزارش خبرنگار ایرنا در تجمعی که صبح امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران انجام گرفت عزت الله انتظامی به همراه تعدادی از اعضای خا نواده اش در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران حضور یافت و اعتراض خود را به نمایندگی این سازمان در تهران رساند.
بنابر این گزارش در اجتماع صبح امروز مقابل سازمان ملل همسر،پسر، دو نوه و نتیجه 6 ساله استاد انتظامی وی را همراهی می کردند.
عزت الله انتظامی در جمع خبرنگاران درباره انگیزه خود برای حضور در دفتر نمایندگی سازمان ملل گفت: وقتی من به عنوان یک هنرمند شاهد این هستم که مردم کشورم اینطور در مواجهه با جنایاتی که در غزه انجام می شود با مردم غزه همدردی می کنند احساس وظیفه می کنم تا خاموش نباشم و از مردم عقب نمانم.
انتظامی خاطر نشان کرد: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه جهانی هر کاری که برای جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه از دستم ساخته باشد مضایقه نخواهم کرد.

**اعتراض کتبی شود
مجید انتظامی، فرزند عزت الله انتظامی و موسیقیدان برجسته کشور نیز که پدرش را در این حرکت اعتراضی همراهی می کرد با اشاره به ضرورت اعلام همبستگی همه انسان های آزاده با مردم غزه گفت: ما احساس رنج و غم این ملت را درک می کنیم ولی برایمان قابل درک نیست که چرا باید در خاورمیانه چنین اتفاقاتی بیافتد.
مجید انتظامی تاکید کرد که وی و خانواده اش به صورت خودجوش در این تجمع حضور یافته اند و هیچ انجمن، سازمان یا دستگاهی از آنان برای حضور در دفتر نمایندگی سازمان ملل دعوت نکرده است.
وی اضافه کرد: ما از دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران درخواست کردیم اعتراض خانواده انتظامی به شکل کتبی به مقامات سازمان ملل انتقال پیدا کند.

**شاید وجدان ها بیدار شود
گلنوش انتظامی که به عنوان منشی در صنعت سینما فعالیت می کند نیز به خبرنگار ایرنا گفت: نسل کشی که در غزه در جریان است جنایت علیه بشریت محسوب می شود و بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و حرفه ای اشخاص، دل هر انسانی را به در می آورد و من خوشحالم که خانواده من این فرصت را فراهم کرده اند تا به گونه ای اعتراض خودمان را اعلام کنیم.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که فکر می کنید حضور شما در این محل چه تاثیری داشته باشد تصریح کرد: به نظر من خاموش بودن در مقابل جنایاتی که علیه بشریت انجام می گیرد اصلا قابل توجیه نیست و هر اعتراضی که صورت می گیرد اعتراضی به دنبال اعتراضات دیگر است و شاید وجدان کسانی که گوشی برای شنیدن دارند را کمی بیدار کند.


**نسل کشی در غزه عذاب آور است
سروش انتظامی نوه استاد انتظامی و فرزند مجید انتظامی نیز که در این تجمع اعتراضی حضور یافته بود با اشاره به اینکه نسل کشی که در غزه اتفاق می افتد واقعا عذاب آور است گفت: تصاویری که از رسانه های گروهی از جنایات غزه مخابره می شود بسیار دردناک است و من به عنوان نماینده ای از صنف موسیقی لازم دیدم خانواده ام را در این حرکت اعتراضی همراهی کنم.
فراهنگ**3054**1569



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن