تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امان در ایران سفیر جدید تعیین می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر خارجه اردن: امان در ایران سفیر جدید تعیین می کند تهران - ایرنا - وزیر خارجه اردن اظهار داشت که دولت متبوع وی در صدد تعیین سفیر جدید امان در تهران است و در این خصوص نظر ایران مورد توجه قرار گرفت.


به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ˈالرای اردنˈ، ˈناصر جودهˈ خاطرنشان کرد: سفیر جدید ایران در امان استوارنامه خود را چندی پیش تقدیم وزارت خارجه اردن کرد.
مجتبی فردوسی پور از دیپلمات های ارشد و باسابقه جمهوری اسلامی ایران اخیرا به عنوان سفیر ایران در اردن فعالیت خود را آغاز کرده است.
وزیر خارجه اردن در قسمتی دیگر از سخنان خود درخصوص تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه نیز گفت: باید اوضاع مردم غزه در ارتباط با بازسازی و اعطای کمک های مادی و پزشکی و تلاش برای برقراری آتش بس از طریق کانال های دیپلماتیک مورد توجه قرار گیرد.
وی ادعا کرد: اردن از هفت سال پیش محاصره مردم غزه را در هم شکست و بیمارستان نظامی صحرایی برپا کرد که تا کنون در حدود یک میلیون و 350 هزار نفر را درمان کرده است.
وزیر خارجه اردن همچنین مدعی شد: تجاوز کنونی اسراییل علیه غزه با موارد قبلی تفاوت دارد، زیرا این بار بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلیس، فرانسه و حتی آمریکا از اسراییل انتقاد کرده اند، در گذشته افکار عمومی جهان نسبت به اقدامات اسراییل که به بهانه مبارزه با تروریسم و دفاع از امنیتش شکل می گرفت، چشم پوشی می کرد، اما هم اکنون این چشم پوشی به سرزنش مستقیم تبدیل شده است که از انعکاس واقعیت ها توسط رسانه های گروهی جهان حکایت دارد.
وزیر خارجه اردن تاکید کرد: امان با تجاوزگری در تمامی اشکال آن مخالف است و در این رابطه نه تنها برای توقف تجاوز و بمباران بلکه برای پیشگیری از تکرار آن تلاش بسیاری به عمل آورده است و امان معتقد است که تنها با ازسرگیری مذاکرات بر پایه تشکیل کشور فلسطینی امکان تحقق یافتن راه حل وجود دارد.
وی ادامه داد: اردن در این میان تماشاچی باقی نمانده بلکه موضع روشنی نسبت به این تجاوز اتخاذ کرد و با استفاده از بسیاری از مسائل در صدد تحقق بخشیدن به راه حل و آتش بس برآمد.
خاورم ** 1487**7074**1275



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن