تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار تهران- ایرنا- اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه ایثار با گرایش ˈبیداری اسلامیˈ به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت رسانه ملی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: ˈایثار، رسانه، بستر آفرینی فکری و فرهنگی جامعهˈ شعار این جشنواره است.
حجت الاسلام والمسلمین ˈاحمد مازنیˈ افزود: این جشنواره با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، سردار ˈمحسن انصاریˈ قائم مقام بنیاد شهید ،ˈ علی دارابیˈ معاون سیما و جمعی از هنرمندان، مرداد 93 در تالار ایوان شمس برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه از 40 نفر از برگزیدگان این جشنواره تقدیر می شود، اظهار داشت: نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه ایثار بر آن است تا با بهره گیری از دستاوردهای هنرمندان متعهد، خلاق و توانمند و با شیوه های متنوع و اشکال گوناگون تولید با معرفی صحیح جامعه ایثارگری نسبت به تأمین ارزش های بالای دینی، ارتقای سطح آگاهی و بینش نسل جوان، گسترش دانش فیلم سازی و بروز رسانی استعدادهای هنری و فرهنگی در عالم سینما و تلویزیون اقدام کند.
مازنی با اشاره به موضوعات 19 گانه این جشنواره گفت: ایثارـ افزایش ضریب امنیت ملی، ایثار ـ نشاط و آرامش، ایثارـ ارتقای سطح بینش عمومی، ایثارـ ترویج ارزش ها، ایثارـ افزایش تحمل اجتماعی، ایثارـ زندگی بهتر، ایثارـ اخلاق عمومی، ایثارـ امید به آینده ، ایثارـ فرهنگ عمومی و علم اندوز، ایثارـ کودک و نوجوان، ایثارـ زنان، ایثارـ مقاومت، ایثارـ جانبازی، ایثارـ آزادگی، ایثارـ بیداری اسلامی، ایثارـ شهادت، ایثارـ حجاب و عفاف، ایثارـ دفاع مقدس، ایثارـ انقلاب اسلامی، موضوعات 19 گانه این جشنواره هستند.
بر اساس این گزارش، 564 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد به 35 اثر برگزیده توسط هیات داوران جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
فراخوان فیلم کوتاه ایثار سال گذشته اعلام شد و اختتامیه این جشنواره مرداد ماه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری شبکه یک صدا و سیما برگزار می شود.
اجتمام**1880**1436



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن