تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران از سرمایه های ارزشمند اجتماعی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد: خبرنگاران از سرمایه های ارزشمند اجتماعی هستند گناباد - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: خبرنگاران از سرمایه های ارزشمند اجتماعی هستند که رسالتی بزرگ در نهادینه کردن فرهنگ ، توسعه و پیشرفت جامعه بر عهده دارند.


به گزارش ایرنا، دکتر رضا احمدی روز شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران گناباد افزود: اصحاب رسانه با بصیرت افزایی، نقد مفید و سازنده و انعکاس دقیق چالش ها و مشکلات موجود، زمینه رشد و تعالی و حل مشکلات جامعه را فراهم می کنند.
وی ادامه داد: یکی از حقوق اساسی مردم آگاهی و دانستن است و آگاهی دادن و اطلاع رسانی صحیح در حوزه سلامت و بهداشت از جمله حقوق مردم و یکی از مهمترین راهکار های توسعه و فرهنگ سازی سلامت در جامعه به شمار می رود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، ارتباط سالم و سازنده بین روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خبرنگاران را بسیار ضروری دانست و گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی منبع اطلاعات موثق برای خبرنگاران هستند.
احمدی افزود: تعامل سازنده و موثر این دو حوزه که هدف مشترک آنها اطلاع رسانی به مردم است، ضمن تسریع در امر اطلاع رسانی، موجب تقویت آگاهی بخشی جامعه و افزایش آگاهی مدیران دستگاه های اجرایی از میزان رضایت مردم و مسائل و مشکلات می شود.
وی ادامه داد: امیدوارم با تعامل بیشتر و سازنده خبرنگاران با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی این شهرستان، ضمن افزایش سطح آگاهی و ارتقای فرهنگ سلامت جامعه در جهت تحقق شعار ˈانسان سالم محور توسعه پایدارˈ، شاهد کسب موفقیتهای بیشتر و افزایش کیفیت خدمات حوزه سلامت به مردم باشیم.
وی با گرامیداشت روز خبرنگار، شهید محمود صارمی را یکی از مصادیق راستین سوگند حضرت حق به قلم دانست و گفت :شهید صارمی بزرگمرد عرصه خبر و اطلاع رسانی بود که در 17 مرداد 1377 در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید و به پاس قدردانی از شهیدان عرصه اطلاع رسانی، این روز به نام خبرنگار نامگذاری شد.
احمدی گفت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
وی ادامه داد :خبرنگاران پیشتازان عرصه آگاهی بخشی و راویان صادق، امین و متعهد اخبار و رویدادها هستند که با تعهد، امانت، صداقت، صراحت، مسئولیت پذیری، دلسوزی، ایثار، دقت و صبوری به عنوان چشم بینا و زبان صادق و گویای جامعه، با شناخت صحیح از مسائل و مشکلات موجود، در رفع آنها تلاش می کنند./2
514 /664



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن