تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد مراجع و علما سرمایه ارزشمندی برای است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرعامل خبرگزاری رسا:
اعتماد مراجع و علما سرمایه ارزشمندی برای خبرگزاری رسا است خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزاری رسا اعتماد مراجع عظام تقلید و علما را سرمایه ای ارزشمند و گرانبها برای این رسانه حوزوی ذکر کرد و گفت: رویکرد ما درباره دولت حمایت ناصحانه است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی در دیدار حجت الاسلام محمد حسن ذاکری مدیرکل سیاسی استانداری قم، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا ارائه کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سخنان خود تعامل دولت با حوزه های علمیه، مراجع تقلید و علما را امری بسیار لازم و مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت گذشته با وجود خدمات زیادی که ارائه کرد،‌ متاسفانه تعامل و ارتباط خوبی با مراجع و علما نداشت.

وی ادامه داد: ‌این مساله در اواخر عمر دولت قبلی نمود بیشتری به خود گرفت و متاسفانه این روابط سرد به نوعی قهر با حوزه های علمیه تبدیل شد که به هیچ وجه مناسب نبود.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در ادامه گفت: تفکر متحجران و روشنفکران سکولار با وجود همه تفاوت ها و تعارض هایی که در ساحت نظری با هم دارند، اما هر دو درباره مخالفت با حکومت اسلامی اشتراک دارند و در حال حاضر این دو جریان حوزوی، به نوعی تهدید برای نظام اسلامی محسوب می شوند که دستگاه های مسوول برای تبدیل این تهدید به فرصت لازم است برنامه ریزی داشته باشند. دشمنان مدام به دنبال فعالیت و برنامه ریزی برای بهره برداری تبلیغی از این دو جریان هستند و رسانه ها و جریان های آنها نیز لحظه ای دست از تلاش برنمی دارند.

حجت الاسلام محققی رویکرد خبرگزاری رسا را حمایت ناصحانه از دولت یازدهم ذکر و تصریح کرد: ما در عین حمایت از دولت محترم، نقطه نظرات، انتقادات و دیدگاه های انتقادی مراجع و علما در عرصه های مختلف بویژه عرصه فرهنگ را انتشار می دهیم و در این باره دغدغه داریم.

مدیرعامل خبرگزاری رسا یادآورشد: مراجع و علما درباره فرهنگ و برخی رویکردهای فرهنگی در دولت دغدغه و انتقادهای جدی دارند و این مسائل باید به مسؤولان گوشزد شود. حجت الاسلام محققی شکل گیری شورای تعامل دولت با حوزه های علمیه و مراجع تقلید را به فال نیک گرفت و خطاب به دبیر این شورا اظهار داشت: عملکرد و چهره شما نباید به عنوان توجیه گر فعالیت و رویکرد فرهنگی دولت باشد و باید با حریت و استقلال حوزوی خود بازخورد این مسائل را به اطلاع دولتمردان و مسؤولان برسانید. وی در بخش پایانی سخنان خود بر استفاده هرچه بیشتر دولت از ظرفیت حوزه های علمیه و خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی و ارزشی در عرصه های مختلف تاکید و آمادگی این خبرگزاری را در این راستا اعلام کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا اعتماد مراجع تقلید و علما را سرمایه ای مهم و ارزشمند برای این رسانه حوزوی دانست و از حمایت های معنوی این بزرگواران تقدیر کرد. /924/پ202/ج




۱۳۹۳/۵/۱۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن