تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805771809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«رد کارپت» از 2 میلیارد فروش گذشت/ رقابت «کلاشینکف» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
«رد کارپت» از 2 میلیارد فروش گذشت/ رقابت «کلاشینکف» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»
فیلم سینمایی «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران از مرز 2 میلیارد تومان فروش گذشت و دو فیلم «کلاشینکف» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» نیز در رتبه‌های بعدی فروش قرار دارند؛ البته زمان اکران آنها کمتر از «رد کارپت» است.



به گزارش خبرنگار مهر، آمار فروش چهار فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «امروز»، «کلاشینکف»، «فرشته ها با هم می آیند» و «امروز» تا پایان جمعه 17 مرداد ماه اعلام شد.

فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی بعد از گذشت 16 روز نمایش در تهران و شهرستان ها به فروش 464 میلیون تومانی رسید. این فیلم سینمایی تا پایان روز 17 مرداد ماه در تهران 379 میلیون تومان و در شهرستان ها با 16 سالن سینما 85 میلیون تومان فروخت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مانی حقیقی، علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل خانی، نعمیه نظام دوست، شهین تسلیمی و ناهید مسلمی حضور دارند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: همسر خانه ‌دار یک بازیگر مشهور سینما در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران بعد از گذشت 32 روز اکران به فروش 2 میلیارد و 410 میلیون تومان رسید. این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 560 میلیون تومان و در شهرستان ها 850 میلیون تومان فروخت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون رضا عطاران، امیر نوری، سوسن پرور، علی سرتیپی، مارک انصاری، جمال هاشمی، ماجین موسوی، ماریلو مینگ لانا، کریستین بی‌فورد، حسین یاریار، حسین سلیمانی، تینا نجفی، سارا مقصودی، عبدالله صالحی، راد پورجبار، هانی صالحی، اندی کروک، فرشاد نجفی اسدالهی، محمد جواد علی‌نقیان، عبدلیا صالح، امیر فلاحت نژاد، ملیحه خسروانی و مطهره کثیری بازیگران حضور دارند.

فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی بعد از گذشت 16 روز از اکران در تهران و شهرستان ها به فروش کلی 775 میلیون تومان دست یافت. این فیلم سینمایی در تهران 550 میلیون تومان و در شهرستان ها 220 میلیون تومان فروخت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساعد سهیلی، رضاعطاران، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی، شقایق فرهانی، اندیشه فولادوند و مختار سائقی حضور دارند.

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی نیز بعد از گذشت 16 روز از نمایش به فروش کل 298 میلیون تومان رسید. این فیلم سینمایی در تهران 233 میلیون 800 هزار تومان و در شهرستان ها 65 میلیون تومان فروخت. «فرشته ها با هم می آیند» داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب 3 فرزند همزمان می ‌شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی بعد از گذشت 16 روز از نمایش در تهران 337 میلیون تومان فروخت. آمار فروش این فیلم سینمایی در شهرستان ها هنوز مشخص نشده است. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کرکوندی، امین می‌ری، شهلا ندری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن