تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي ۱۴۱۰ برنامه فرهنگي در پايگاه‌هاي اوقات فراغت لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
اجراي ۱۴۱۰ برنامه فرهنگي در پايگاه‌هاي اوقات فراغت لرستان معاون فرهنگي پژوهشي و آموزشي اداره کل تبليغات اسلامي لرستان ازاجراي ۱۴۱۰ برنامه فرهنگي در پايگاه‌هاي اوقات فراغت اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام غلامي، معاون فرهنگي،پژوهشي و آموزشي اداره کل تبليغات اسلامي لرستان با اعلام اين خبر گفت: اوقات فراغت فرصتي است که بايد از آن براي پاسخ دادن به حس کمال جويي انسان بهره‌برداري کرد.
وي افزود: بدون ترديد هدايت فکري، حمايت مستمر و مؤثر کودکان ونوجوانان و جوانان در اوقات فراغت نه تنها آسيب پذيري اجتماعي و کج روي‌هاي اخلاقي آنان را در هر شرايط به حداقل مي رساند، بلکه ايشان را در برابر همه آسيب‌ها وتهاجمات فرهنگي مصون مي‌کند.
وي تصريح کرد: با در نظر گرفتن حساسيت و اهميت اوقات فراغت، بسيار ضروري است که برنامه‌هاي جامع تهيه و تنظيم گردد و با همکاري و مشارکت اوليا و مربيان در بهره وري و بارورسازي اين فرصت ها، زمينه پيشگيري از هر نوع آسيب پذيري را در ايام فراغت جوانان و نوجوانان فراهم آورد.
وي اظهار داشت: اداره کل تبليغات اسلامي لرستان به‌عنوان يکي ازمتوليان فرهنگي کشور با اشراف برنيازمندي‌هاي جوانان و نوجوانان و برنامه‌ريزي مناسب با برگزاري ۶۳ پايگاه اوقات فراغت در قالب ۲۳ هسته فرهنگي جوان براي رده سني (۱۵ تا ۲۵ ) و ۴۰ پايگاه بوستان معرفت (۹ تا ۱۲ سال ) و اجراي ۱۴۱۰ برنامه فرهنگي ديني در اين پايگاه‎ها قصد دارد تا اوقات فراغت دانش آموزان را پربار و غني سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن