تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت با هم افزایی دستگاههای اجرایی امکانپذیراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت با هم افزایی دستگاههای اجرایی امکانپذیراست شیراز - ایرنا-مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی عامل اصلی برگزاری شایسته نمایشگاه اوقات فراغت استان و اثر بخشی آن است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،سید محمد علی موسوی یکشنبه در نشست کمیته اوقات فراغت استان بیان داشت: همزمانی نمایشگاه اوقات فراغت استان با هفته دولت و دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه بهتر خدمات دولتی و غیر دولتی در موضوع اوقات فراغت به جوانان است.
وی افزود:دستگاه های متولی اوقات فراغت استان باید با حضور فعال خود در نمایشگاه، جایگاه استان را در کشور ارتقا دهند.
مشاور امور جوانان استانداری فارس نیز در این جلسه ضمن تقدیر از برنامه ریزی مناسب ورزش و جوانان در برگزاری جلسات عنوان کرد: همکاری دستگاه ها در غنی سازی اوقات فراغت جوانان فقط محدود به نمایشگاه نشود و امیدواریم با دو موضوع هویت و اشتغال به عنوان رویکرد سالیانه حوزه جوانان استان همکاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.
بهزاد حاجات نیا ادامه داد:ازبرخی دستگاه های متولی اوقات فراغت استان توقع زیادی داریم که با جدیت بیشتری غنی سازی اوقات فراغت را دنبال کنند.
کمیته تخصصی اوقات فراغت استان با حضور بیش از 40 دستگاه متولی اوقات فراغت جوانان برگزارگردید و موسسه صالحان نیز به عنوان مدیر اجرایی این برنامه معرفی شد.ک/2
7368/ 667



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن