تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802476265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت 9 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در طرح اوقات فراغت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرکل بنیاد شهید مازندران اعلام کرد شرکت 9 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در طرح اوقات فراغت ساری - ایرنا - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امسال در طرح اوقات فراغت بیش از 9 هزار نفر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان شرکت می کنند.


ˈعباسعلی رضاییˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طرح اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری ها ، استفاده بهینه از فرصت ها ، فراهم کردن زمینه رشد ، شکوفایی و بالندگی خانواده های شاهد و ایثارگر دانست.
وی ادامه داد: خانواده های شاهد و ایثارگر در طرح اوقات فراغت سالجاری در رشته های مختلف شامل، رایانه ، نقاشی ، خوشنویسی ، خیاطی ، عکاسی ، طراحی ، تئاتر ، بدنسازی ، فوتبال ، والیبال نشسته ، موسیقی و استخر به فعالیت می پردازند.
وی اظهارداشت: طرح اوقات فراغت ویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان استان از اوایل تیر ماه سالجاری در 21 شهرستان مازندران بطور همزمان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت: کلاس های معتدد آموزشی در شش کانون فرهنگی شاهد و ایثارگر استان با شروع طرح اوقات فراغت در رشته های یاد شده فعالیت های خود را آغاز کرده است.
وی فراگیری و کسب مهارت، تقویت امور تحصیلی ، ارتقای سطح علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر را از اهداف مهم طرح غنی سازی اوقات فراغت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگر مازندران ذکر کرد .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش دیگر از این گفت و گو به طرح ساماندهی گلزارهای شهدای استان اشاره کرد و گفت: امسال 24 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدای این خطه اختصاص یافت.
ˈرضاییˈ افزود: امسال 38 گلزار با 767 مزار شهید در سطح شهرها و روستاهای استان ساماندهی می شود.
وی تعداد گلزارهای شهدا در حال ساماندهی در این خطه را 112 مورد با یکهزار و 347 مزار شهید اعلام کرد و اظهارداشت: 43 درصد گلزارهای شهدای مازندران تا بحال ساماندهی شده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: ساماندهی 502 گلزار شهید مشتمل بر چهار هزار و 323 مزار در مازندران تا کنون خاتمه یافته است.
وی گفت: یکهزار و 594 گلزار شهید در استان وجود دارد که 10 هزار و 215 مزار را در خود جای داده است و از لحاظ پراکندگی، تعداد هزار و 495 گلزار شهید روستایی با شش هزار و 507 مزار و 99 گلزارشهری با سه هزار و 708 مزار شهید وجود دارد.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ساماندهی گلزار شهدا با حمایت استانداری مازندران و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه سازمان های عضو کارگروه گلزارها تمام توان خود را در تحقق بخشیدن به این مهم به کار می گیرد تا قبور منور شهدا را مطابق با جایگاه مقدس شهیدان گرانقدر ساماندهی نماید.
استان مازندران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 400 شهید، 32 هزار جانباز و مجروح و دو هزار و 800 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرد.ک/3
608/609

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن