تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803649329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: وحدت بین قوا باید توسط رسانه ها حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمان: وحدت بین قوا باید توسط رسانه ها حفظ شود کرمان - ایرنا - استاندار کرمان، گفت: امروز وحدتی که بین دولت و سایر قوا وجود دارد باید توسط خبرنگاران و رسانه ها حفظ و تقویت شود.


به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی شامگاه جمعه 17 مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در کرمان افزود: در سایه وحدت و همدلی است که کشور آباد می شود و می تواند توسعه پیدا کند و هیچ کشوری تاکنون نتوانسته است در سایه اختلاف به تعالی برسد.
وی بیان کرد: امروز که امنیت کشور ما در خاورمیانه کم نظیر است و در سایه ولایت، بین دولت و سایر قوا وحدت وجود دارد این وحدت باید توسط خبرنگاران و رسانه ها حفظ شود.
وی گفت: امروز که روز خبرنگار است به دو منظور این جشن برگزار می شود نخست قدردانی از شهدای عالی مقام این عرصه بزرگ و عرصه سخت خبرنگاری و اطلاع رسانی و همچنین یادآوری مسوولیت خبرنگار است.
استاندار کرمان افزود: امروز اگر در دنیا خودخواهان سیاسی عالم برای کسب قدرت بیشتر، مردم را قربانی اهداف خود می کنند خبرنگاران هستند که این مظلومیت مردم جهان را به سراسر دنیا مخابره می کنند.
وی ادامه داد: امروز که مردم مظلوم غزه در محاصره هستند و زیر بمباران دشمنان قرار گرفته اند خبرنگاران هستند که خبر مظلومیت آنها را به سراسر دنیا مخابره می کنند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در عرصه های سخت کار و تلاش و جنگ و جهاد حضور پیدا می کنند تا خبر مظلومیت عده ای را به گوش دنیا مخابره کنند.
رزم حسینی تصریح کرد: امروز اگر تاریخی از دفاع مقدس ما و تاریخی از انقلاب اسلامی است به برکت وجود خبرنگاران در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به مسوولیت های خبرنگاران گفت: امروز که دولت تدبیر و امید اراده خود را بر این کرده تا مسیر را برای توسعه و آبادانی کشور هموارتر کند مسوولیت خبرنگاران بسیار سخت تر است، مسوولیتی که همراه با دقت و ارسال خبر صحیح و مسوولیتی که همراه با اخلاق مداری و رسالت خبرنگاری که همان رسالت انبیاست باشد.
استاندار کرمان با تاکید بر این که اطلاع رسانی باید صادقانه باشد، اظهار کرد: خبرنگار کسی است که هم می تواند جامعه را به تشنج بکشاند و هم اینکه جامعه را به وحدت و همدلی برساند.
وی افزود: اگر می خواهیم ملتی سربلند باشیم و کشوری پیشرفته داشته باشیم باید وحدت را حفظ کنیم زیرا همه اینها در سایه وحدت محقق می شود.
وی تصریح کرد: وحدت یکصدایی نیست بلکه حس مسوولیت در قبال منافع ملی است جایی که پای منافع ملی و استانی به خطر می افتد باید خبرنگار از تشنج زایی و اختلاف پرهیز کند و رسالت انقلاب اسلامی در این بوده و هست که همواره ملتی توانمند در عرصه های اقتصادی، اجتماعی ایجاد کند، ملتی که در مدت هشت سال جنگ تحملی و 35 سال انقلاب هنوز پای وفاداری خود ایستاده اند زیرا انقلاب بر پایه مردم محور شکل گرفته و در این عرصه رسانه و خبرنگار رسالت سنگینی بر عهده دارد.
وی تاکید کرد: مسوولیتی که در حوزه های مختلف و این بایدها فقط برای خبرنگار نیست و باید صبر مسوولان اینقدر بالا باشد که اگر خبرنگاری توهین کرد با آرامش با آن برخورد کند.
مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: فرهنگ عذرخواهی مسوولان باید نهادینه شود و استعفای مسوولانی که اگر خطا می کنند باید در کشور نهادینه شود.
وی بیان کرد: باید یاد بگیریم که به مردم راست بگوییم، با مردم صادقانه رفتار کنیم اگر کاری را انجام نمی دهیم و نمی توانیم به وعده های خود عمل کنیم به مردم صادقانه بگوییم که ما نتوانستیم و باید اطلاعات صحیح را به مردم برسانیم زیرا مردمی که انقلاب از خودشان است حتما اگر از مسوولان و خبرنگار خودشان صداقت ببینند بر دل مردم خواهد نشست و مردم باور می کنند که این مسوول دارد با آنها صادقانه صحبت می کند.
وی گفت: فضایی که امروز در استان کرمان ایجاد شده شاید در بعد از انقلاب کم نظیر باشد، ائمه جمعه بلندگوی توسعه استان را بلند کرده اند و امامان جمعه در خطبه های خود حرف از اقتصاد و فرهنگ می زنند.
رزم حسینی تاکید کرد: اقتصاد فرهنگی توسط روحانیت گشوده می شود و گره اقتصادی کشور باید توسط علمای دین باز شود و آموزه های اسلامی تکلیف کرده که هر مسلمانی باید متمکن هم باشد و این خیلی مهم است.
وی افزود: این فقر فرهنگی در برخی جاهاست که ثروت را تقدیس نمی کند و سرمایه گذار را تکریم نمی کند که باید برچیده شود و تا زمانی که فرهنگ اسلامی در جامعه جاری و ساری نشود و به عنوان یک الگو که سرمایه گذار می تواند فقر فرهنگی را در استان بردارد باید توسط علمای دین تبلیغ شود.
وی تصریح کرد: امروز هیچ نیازی بالاتر از این نیست که در سراسر استان تبلیغ کنیم که هر فردی که آبادگر است سردار بزرگ اقتصادی است و مثل آن رزمنده ای است که در جبهه برای دفاع از کشور تلاش کرد.
استاندار کرمان تاکید کرد: ما در سایه شعار وحدت بخش ولایت و توسعه در استان کرمان می توانیم استان نمونه در سراسر کشور شویم.
وی با اشاره به این که مطبوعات استان کرمان در رتبه بالا از نظر تعداد هستند، گفت: باید از نظر محتوا هم کار شود زیرا خبرنگار مسوولیت سنگینی دارد و باید به راحتی ننویسد.
وی بیان کرد: آن خبرنگاری که با جوهر قلم یعنی همان خون خودش خبر پیروزی فتح خرمشهر یا مظلومیت فرزندان شما را که شیمیایی شده بودند به سراسر دنیا مخابره کرد این مسوولیت کمی نیست به راحتی قلم ننویسید و فکر کنید و راست بنویسید و در نوشت کم ننویسید و حق را بنویسید.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید کشوری، استانی، شهرستانی و روستایی آباد داشته باشید بدانید که خدمتگذار شما باند بازی و سیاسی بازی نخواهد کرد و در این مدت هشت ماهی که در خدمت شما هستیم سعی کردیم که مشی میانه روی دولت تدبیر و امید را در استان کرمان اعمال کنیم.
وی مشی میانه روی را مشی انبیا خواند و گفت: اعتدال و دوری از تفریط و افراط و دوم این که هم و غم ما و تلاش ما بر توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان است که در سایه وحدت اتفاق می افتد.
استاندار کرمان افزود: در یکهزار و 300 سال تاریخ حکام بعد از اسلامی که در این استان داشتیم نزدیک به 10 استاندار بومی داشتیم که در 30 سال حکومت کردند و باید فرهنگ غریبه پرستی را به خود پرستی تبدیل کنیم و بزرگان را ستایش کنیم و کسانی که برای استان شما کار کرده اند و شخصیت های بزرگی در استان بوده و هستند که دل در گرو آبادانی استان دارند.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: باید تبلیغ این را بکنید که همه کار و تلاش کنند، دولت در همه جای دنیا حمایت کننده در جهت ایجاد شغل است نه مسوول تولید شغل، این خلاف است وقتی که ما بخواهیم شغل تولید کنیم گران تولید می شود یعنی هزینه نفت را بی خودی صرف کرده ایم و بهره وری خوبی نکرده ایم.
رزم حسینی گفت: اگر پول را در جهت سرمایه گذاری تزریق کردیم زمینه را برای ایجاد شغل فراهم می کنیم، ملتی کار آفرین ایجاد کرده ایم و ملتی مستمری بگیر نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران مسوولیت سنگینی دارید و به راحتی نگذرید و هنوز خبری نشده زودتر خبر را منتشر نکنید شاید آن خبر ایجاد نشود، چرا ما دنبال این هستیم که با قلم خود می توانیم خودنمایی کنیم این خلاف قسم خداوند به قلم است برای خودنمایی نباید بنویسیم زیرا با قلم برای تعالی بخشیدن به مردم باید نوشت.
وی تاکید کرد: از همه اصحاب رسانه که در این جمع هستند تشکر می کنیم و از همه مسوولان که برای ارج نهادن به خبرنگاران حضور و تلاش دارند تشکر می کنیم و به امید آن که همه برای آبادنی استان کرمان دست به دست دهیم.
آیین گرامیداشت روز خبرنگار امسال در فضا و با اجرای برنامه های متفاوت و متنوع برای اصحاب رسانه در محوطه تالار فارابی برگزار شد.ک/2
7444/8154



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن