تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردوغبار و باد و بارش در برخی استان ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گردوغبار و باد و بارش در برخی استان ها


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برابر نقشه های پیش یابی، در سه روز آینده، در برخی مناطق استان هرمزگان در ساعت های بعد ازظهر و اوائل شب، با افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رو به رو می شویم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هواشناسی کشور تصریح کرده است: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته، بارش های پراکنده و خفیف در استان های مازندران و گلستان دور از انتظار نیست و طی 24 ساعت آینده بخش های مرکزی خلیج فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج می کند.

افزایش رگبار

همچنین در دو روز آینده، بادهای شرقی به نسبت شدید در جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان، زمینه ساز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می شود؛ ضمن اینکه در سه روز آینده در شرق کشور، به ویژه منطقه زابل، وزش باد و گرد و خاک ادامه می یابد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره هوای امروز تهران نیز، گفت: ظهر امروز، میانگین دمای هوای تهران، به حدود 37 درجه بالای صفر می رسد؛ رطوبت نسبی هوا حدود 8 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی به حدود 29 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 28 تا 40 درجه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران، فردا بین 28 تا 40 درجه بالای صفر است و نقشه های هواشناسی نشان می دهد، آسمان تهران نیز در این روز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

به گفته وی، همچنین بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از این است که کمینه و بیشنیه هوای تهران، در روز دوشنبه این هفته بین 27 تا 40 درجه بالای صفر است و آسمان تهران نیز در این روز، صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است.


شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن