تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: سهم استان همدان در برخی بخش های صنعت ناچیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: سهم استان همدان در برخی بخش های صنعت ناچیز است ملایر- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان سهمی از برخی قسمت های صنعت نبرده و نتوانسته از معافیت ها و امتیازات خاص استفاده کند.


به گزارش ایرنا ˈعلی نعمت چهاردولیˈ روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات صنعت با حضور هیات مدیره شرکت توسعه صنعت و معدن ملایر و جمعی از مدیران کل استان و شهرستان افزود: این در حالیست که شهرک های صنعتی بیشتر در مناطق برخوردار استان استقرار یافته و نتوانسته اند از معافیت های مالیاتی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه امروز برای توسعه صنعت در استان همدان، نیاز به همکاری داریم، اظهار کرد: در حال حاضر، استان در تولید و صنعت قدری ضعیف است، در حالیکه نیاز به هماهنگی بیشتر بین بخش خصوصی و بخش دولتی و قوی تر کردن تشکل ها و اتاق های بازرگانی داریم.
چهاردولی خاطرنشان کرد: به طور حتم، توسعه تولید و صنعت، سیاسی کاری بر نمی دارد و نمایندگان مجلس تنها حلقه ارتباطی بین دولت و مجلس هستند و از هیچ اقدامی برای رونق صنعت و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دریغ نمی کنیم.
وی جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، جذب سرمایه گذار و تشکیل جلسات و پیگیری های موانع تولید و صنعت را از اولویت کاری نمایندگان و مسوولان برشمرد و افزود: باید از رده های بالا تا پایین تقسیم وظایف صورت گرفته و تعامل و همکاری افزایش یابد.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت با مهم برشمردن نقش شرکت توسعه صنعت و معدن گفت: وظیفه این شرکت هدایت و تسهیل گری برای به اشتغال گرفتن جوانان و استفاده حداکثری از معلومات آنان است.
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان نیز بیان کرد: به تمام شعب تامین اجتماعی استان تاکید کرده ایم به کلیه شرکت ها به خصوص شرکت های تولیدی، دیدی منصفانه داشته باشند تا از ایجاد مشکل برای واحدهای تولیدی جلوگیری شود.
ˈمحمد عسگریˈ فعال کردن هیات های تشخیص مطالبات و شکایت های وارده به شعبه ها در سطح استان، توزیع بن کارگری تا چند ماه آینده و پیگیری موسسه حسابرسی را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز حمایت از بخش خصوصی را عامل عمده اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه تولید عنوان کرد و گفت: اگر به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، باید زیرساخت های لازم و امکانات ویژه برای جذب سرمایه گذاران در استان مهیا شود.
ˈمسعود اقلامیˈ به مهیا بودن شرایط ویژه و مصمم بودن دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش خصوصی و تولید و صنعت بیان داشت: با ورود استاندار همدان، شورای گفتگو در سطح استان فعال شد که نیاز است به صورت گسترده تری پیگیری و اجرایی شود.
وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای فعالیت تشکل های خصوصی و هر انجمن صنفی و تولیدی را داریم، افزود: واحدهای تولیدی می توانند از امکانات و تسهیلات صندوق توسعه ملی با بهره کم استفاده کنند و هم اکنون آمادگی لازم برای ارایه تسهیلات و پذیرش طرح ها وجود دارد.
اقلامی گفت: با توجه به معوقات بانکی برخی واحدهای تولیدی، هم اکنون واحدهای تولیدی شهرستان ملایر یک هزار میلیارد ریال معوقات بانکی دارند که با پیگیری های انجام شده، 29 واحد تولیدی و صنعتی در ملایر تعیین تکلیف و به روز شدند تا بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز اظهار کرد: سال 84 تا 87 شاهد جهش صنعتی در استان بودیم که امسال در هفته دولت با افتتاح طرح های صنعتی در سطح استان، جهش صنعتی خواهیم داشت و باید از این فرصت ایجاد شده در دولت تدبیر و امید نهایت استفاده را ببریم.
ˈحمیدرضا متینˈ خاطرنشان کرد: در حال حاضر، کشور راهی جز صنعتی شدن ندارد و تنها راهکارهای اجرایی برای ما راهگشا است و تمامی پیشنهادات باید جمع آوری شده تا از شرایط مساعد موجود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به نحو مطلوب استفاده کنیم.
وی از پیگیری های انجام شده برای حل مشکل شرکت جامه دوزان پردیس ملایر به عنوان یکی از شرکت های تولیدی و حیاتی برای استان همدان و همچنین واحدهای تولیدی آجر ماشینی خبر داد.
در این نشست اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنعت و معدن ملایر مسایل و مشکلات خود را با مدیران کل مربوطه استان همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس و جمعی از مدیران این شهرستان مطرح کردند.
شهرستان ملایر با جمعیت 300 هزار نفری، در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2624



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن