تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820666840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان مقاومت در جنگ 30 روزه وحشیان عالم را به زانو درآوردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شهرری: رزمندگان مقاومت در جنگ 30 روزه وحشیان عالم را به زانو درآوردند شهرری - ایرنا- امام جمعه شهر ری گفت: رزمندگان مقاومت در جنگ 30 روزه غزه ارتش رژیم صهیونیستی یکی از وحشی ترین موجودات عالم را به زانو درآوردند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید علی شاهچراغیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی چهارمین ارتش مجهز دنیا است، اظهارداشت: در زمانی که غزه ازهوا، زمین و دریا و همچنین دارو و غذا در محاصره بود، ارتش رژیم صهیونیستی طی این مدت چنان ضربه ای از سوی نیروهای مقاومت خورد که مقامات این رژیم اظهار به شکست خوردن کردند.
وی افزود: سران استکبار و دنیا باید ازاین جنگ نابرابر و نتایج خفت بار آن درس عبرت بگیرند و نیروهای مقاومت باید از این پیروزی و موفقیت بزرگ شادمان باشند که با ایستادگی در برابر شیاطین، درس بزرگی به کشورهای به اصطلاح اسلامی و عربی منطقه و جهان و کسانی که وابسته به غرب و حامی رژیم کودک کش صهیونیستی هستند ، دادند.
شاهچراغی با بیان اینکه به اذعان نیروهای مقاومت در این 30 روز تنها جمهوری اسلامی ایران و حزب الله پشتیبان آنان بود و هیچیک از کشورهای عربی و اسلامی از رزمندگان حمایت مادی و معنوی نکردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در این مدت نشان داد که حامی مظلومان و مسلمانان در بند غزه بوده و با ارسال کمک به رزمندگان مقاومت، توان دفاعی جهان اسلام را به رخ استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست کشاند.
وی تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا بدانند این گوشه ای کوچک از توان دفاعی نیروهای ارتش اسلام است و زمانی که دشمنان بخواهند نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قراردهند موشک های 150 کیلومتری در جنگ غزه به موشک های دوربرد 1500 کیلومتری تبدیل خواهد شد و آن زمان دیگر تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ای نماز جمعه این هفته شهر ری ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، اطلاع رسانی را یک کار مقدس و آگاهی دادن و آگاه کردن مردم را از رسالت انبیا و اولیای الهی عنوان کرد.
خطیب جمعه شهرری اظهارداشت: اطلاع رسانی باید درست ، صحیح و شفاف و از شایع پراکنی و دروغ پردازی بشدت پرهیز شود و از این رو رسالت خبرنگاران برای اعلام اخبار و گزارش های خبری باید به درستی انجام شود و مسوولان نیز از این گزارش ها در جهت اصلاح امور و پیشرفت کارها استقبال کنند.
/1724/1417/



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن