تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804564299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به وضعیت رسانه ها در نایین و خوربیانک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به وضعیت رسانه ها در نایین و خوربیانک نایین -اصفهان-ایرنا- گسترش رسانه های سایبری در نایین و خور بیابانک در سالهای اخیر همچون بسیاری از نقاط جهان بیش از مطبوعات بوده است و این رسانه ها توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند.


بگفته جانشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین بیش از 60 سایت خبری و اطلاع رسانی در نایین و خور بیابانک مجوز فعالیت گرفته اند که حدود 20 درصد آنان فعالیت بیشتری دارند.
علی رضا آقابیک زاده به ایرنا گفت: هم اکنون دو سایت خبری به نامهای مفاخر نایین و خبرگزاری شرق استان در نایین بیشترین بیننده را به خود اختصاص داده و سایت های پیام خور، سفیر خور، نسیم خور، بچه کویر و دفتر خبری نیز در خور بیابانک نسبت به بقیه فعالیت بیشتری دارند.
وی در باره فعالیت مطبوعاتی در این منطقه اظهار کرد: در سالهای گذشته دو ماهنامه به نامهای ˈندای کویرˈ وˈ جلود کویرˈ فعالیت داشتند که به علت عدم چاپ به موقع مجوز آنها باطل شده است.
معاون ارشاد اسلامی نایین گفت: درخواست های متعدد برای چاپ نشریه وجود دارد و مجوز یک ماهنامه به نام « سیمای بافران» وابسته به انجمن خیریه فاطمه زهرای بافران صادر شده و بزودی چاپ خواهد شد.
با سابقه ترین نماینده فروش نشریات در نایین که از سال 1364 مشغول به کار مطبوعاتی است نیز گفت: اکنون وضع توزیع نشریات خیلی بهتر شده است و مشکل اصلی ما کوچک بودن محل فروش و نمایندگی است.
حسین فرزانیان با اشاره به توسعه امور فرهنگی در نایین گفت: شهرستان دارای یک فروشگاه مطبوعاتی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد و در این میان نقش مردم شهر نیز حائز اهمیت است.
وی خاطر نشان کرد: نگاه فرهنگی و مطبوعاتی مردم شهر نسبت به چند سال قبل بسیار عمیق تر شده و به این دلیل موسسات فرهنگی هنری نیز در سطح شهرستان باید در زمینه ترویج فرهنگ عملکرد مطلوبی داشته باشند.
این پیشکسوت مطبوعاتی گفت: باید در روز خبرنگار و قلم به خبرنگاران توجه بیشتری شود که البته در سالهای گذشته مورد توجه و حمایت مسئولان شهرستانی قرار گرفتیم.
به گفته فرزانیان سهمیه نشریه های استانی و شهرستانی در نایین نسبت به گذشته رشد کمی مطلوبی داشته است که با ارتقای سطح کیفی امکان افزایش استقبال مردم از روزنامه های محلی وجود دارد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر در نایین دو گاهنامه و یک ماهنامه و یک ویژه نامه روزنامه اطلاعات به چاپ می رسد که مورد استقبال مردم و مسوولین شهر نایین، انارک و بافران قرار گرفته است.
امیر فقیهی یکی از روزنامه نگاران نایین نیز با اشاره به سابقه فعالیت خود به ایرنا گفت: از آنجا که فعالیت های فرهنگی بسیار زمان بر است و درآمد لازم برای ادامه فعالیت ندارد، بیمه خبرنگاران، کاهش هزینه های کاغذ و چاپ و حق لوگو از جمله ضرورت هایی است که مسئولین فرهنگی کشور، استان و شهرستان باید مورد توجه ویژه قرار دهند.
محمد جواد ایمانی نایینی نماینده دو هفته نامه اهالی آفتاب در نایین نیز گفت: یکی از مشکلات نشریات محلی شهرهای کوچک عدم گسترش فرهنگ اطلاع رسانی و پاسخگویی مسوولان است.
وی افزود: نبود صنایع و اصناف بزرگ در جهت حمایت از مطبوعات و فقدان درآمد کافی و پایدار از مشکلات روزنامه های محلی است که سبب تاخیر چاپ روزنامه های محلی می شود.
گ 7136/607



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن