تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804433396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار سورک : خبرنگاران بازوی پرتوان مدیران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار سورک : خبرنگاران بازوی پرتوان مدیران هستند ساری- ایرنا- شهردار سورک با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت:خبرنگاران به عنوان یار و بازوی مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ عیسی ولی زادهˈ عصر پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: روز خبرنگار یادآور انسان هایی است که با زبان و قلم روشنگرشان، راهی میان تاریکی می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می کنند.
وی به نقش موثر رسانه در جامعه اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه در عرصه های مختلف اطلاع رسانی، انعکاس صحیح اخبار و همچنین در رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارند.
وی با بیان اینکه اهل قلم باید تقوا ، صداقت، عفاف و انصاف نسبت به دیگران را سرلوحه کارشان قرار دهند ادامه داد:نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و تبادل افکار در جامعه از ویژگی اصلی رسانه می باشد.
شهردار سورک خبرنگاران را به عنوان مشاور، راهنما و رهگشا معضلات شهری دانست و گفت: خبرگاران متعهد و با تجربه بهترین ابزار برای طرح مسائل و مشکلات شهری و دغدغه های اساسی شهروندان و مسوولان هستند.
ولی زاده با بیان اینکه اهل قلم به عنوان یک منبع اطلاعاتی و صاحب نظر در مسائل اجتماعی نقش بسزایی در هدایت و حمایت دلسوزانه از مدیریت شهری دارند افزود: این قشر زحمتکش با اطلاع رسانی دقیق و شفاف در نقاط قوت و ضعف خدماتی که باید به شهروندان ارایه شود مشارکت فعال و گسترده دارند.
شهردار سورک به اقدامت دو ماهه این نهاد اشاره کرد و گفت: چراغانی سطح شهر، نصب پرچم و المان ها، کاشت درختان در بلوار امام خمینی (ره)، آب پاشی سطح شهر، برپایی ایستگاه صلواتی، اهدا جوایز در روز جوان، پاکسازی پیاده روها، کاشت و حرث درختان از جمله اقدامات شهرداری در این مدت بود.
ولی زاده با اشاره به سیلاب 14 خرداد در سورک افزود: با حضور اعضا شورای اسلامی سورک از بروز سیل و آب گرفتگی در سطح شهر در حد امکان جلوگیری به عمل آمد.
وی در مورد کارهای عمرانی در دست اجرای شهرداری سورک بیان کرد: لکه گیری آسفالت ها، جمع آوری آب های سطحی، نصب المان ها در ورودی شهر، تعریض خیابان، دیوار کشی خانه های عقب نشینی شده و تعریض معابر از جمله برنامه هایی است که شهرداری در سال جدید در دست اجرا دارد.
شهردار سورک گفت: برگزاری جنگ شادی ، مسابقات ورزشی، راه اندازی بازارچه، پاکسازی معابر با کمک شهروندان ، همکاری با هیات های مذهبی و خاطره گویی جانبازان در مساجد از برنام های فرهنگی شهرداری است.
ولی زاده با تاکید بر اینکه برای گرفتن حقوق مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد افزود: به شهروندان قول می دهم با کمک نخبگان، مشاوران و اعضای شورای شهر در جهت توسعه و آبادانی سورک گام بردارم.ک/3
7330/608



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن