تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813168488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده مسؤولان مترو پايتخت به نصب پله برقي هاي 3 ايستگاه جديد مترو پس از مسافرگيري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۳۹ب.ظ)
وعده مسؤولان مترو پايتخت به نصب پله برقي هاي 3 ايستگاه جديد مترو پس از مسافرگيري مسؤولان شرکت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، وعده داده اند، پله برقي هاي ايستگاه هاي جديد مترو که به زودي افتتاح خواهند شد، پس از افتتاح در مدت زمان محدودي نصب شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در راستاي انتشار خبري تحت عنوان " افتتاح ناقص در انتظار 3 ايستگاه جديد مترو/ وعده قاليباف در فرصت باقي مانده 51 روزه عملياتي مي شود؟"، در خبرگزاري موج، شرکت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) جوابيه اي ارسال کرده است.
در اين جوابيه آمده:
بخش سيويل ساختمان) مترو به طور صددرصد در شرکت راه آهن شهري تهران و حومه بومي سازي شده و به دست توانمند کارگران و مهندسان کشور انجام مي گيرد اما؛ همچنان در بخش تجهيزات که پله برقي هاي با کيفيت و استاندارد قابل استفاده در خطوط مترو هم شامل اين بخش مي شود نيازمند خريد خارجي از برندهاي معتبر جهاني هستيم.
خوشبختانه در بخش شمالي خط 3 تهيه و تامين و نصب تجهيزات به موازات کارهاي سيويل، در حال انجام است ( متفاوت از روال گذشته) به شکلي که فهرست کامل پله هاي برقي بخش شمالي خط 3 بر اساس اولويت هاي اول و دوم، سفارش ساخت داده شده است و بر اساس برنامه زمان بندي شده جهت ايستگاه هاي ميدان وليعصر (عج) و فاطمي با فاصله زماني محدود پس از مسافرگيري حمل و نصب خواهد شد.
همچنين، ساير تجهيزات مورد نياز شامل برق (LPS,RS)، سيگنالينگ، مخابرات، AFC، تهويه تا زمان بهره برداري از ايستگاه انجام خواهد شد.
گفتني است؛ با وجود اطلاعات ارسال شده از سوي شرکت راهن آهن شهري تهران و حومه ( مترو) به خبرگزاري موج که همه حکايت از تلاش ها براي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تهراني است اما؛ در اين جوابيه اشاره اي به زمان نصب پله برقي هاي سه ايستگاه ميدان ولي عصر، قلعه مرغي و فاطمي نشده و متوليان شرکت راه آهن شهري تهران و حومه تنها به اين موضوع پرداخته اند که پس از مسافرگيري قطارهاي دو خط وليعصر و فاطمي، پله برقي هاي آنها در فاصله زماني محدود نصب خواهد شد و حتي در اين جوابيه اشاره دقيقي به زمان آن نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن