تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه استان البرز:خبرنگاری خط اول مجاهدت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه استان البرز:خبرنگاری خط اول مجاهدت است کرج- ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، خبرنگاری و روزنامه نگاری را خط اول مجاهدت در جامعه اسلامی دانست .


سردار ˈعلی استاد حسینیˈ روز پنج شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز خبرنگار ، از رسانه های جمعی به عنوان عناصر تاثیرگذار بر افکار عمومی یاد کرد.
وی اظهار کرد: متاسفانه امروز نبض تبلیغات دنیا در دست رسانه های هالیوودی است ومطالبی را تبلیغ و نشر می دهند که در جهت رشد شکوفایی انسان نیست و در اصل آنها دنبال منافع مادی ابرقدرت ها هستند.
وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به نقشی که امروز خبرنگاران و روزنامه ها و خبرگزاری های دارند انتظار می رود که در مسیر اسلام ناب محمدی (ص ) حرکت کنند که این خواسته امام (ره) از خبرنگاران بود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: ما انقلاب کردیم و امروز تنها پایگاهی که اسلام ناب در جهان دارد ایران است و امروز همه می بینند که دشمنان دست به دامان یک گروه تکفیری و وهابی برای خراب کردن اسلام شده اند و صهیونیست ها روی آن سرمایه گذاری می کنند تا چهره اسلام را خشن و ضد انسانی در دنیا جلوه دهند.
وی گفت: صهیونیست در پوشش عملکرد گروه هایی مثل طالبان، داعش ، وهابی ها ، تکفیری ها ، سلفی هاو ...به دنبال هدف خود است ولی ما باید چهره اسلام ناب محمدی (ص )را به جهانیان معرفی کنیم .
سردار استاد حسینی اضافه کرد: امروز مسلمانان در حال کشته شدن هستند و این نقشه دشمن است ، لیکن مردم اروپا و امریکا می فهمند که راه نجات آنها نظام سوسیالیست دموکراتیک غربی نیست و راه و روشی که این نظام در پیش گرفته است بشر را به سعادت نمی رساند.
وی اظهار کرد: امروز فرهنگ و ایده ای انسان را به شکوفایی می رساند که اسلام را بشناسد ، لذا رسالت رسانه های جمعی در جامعه ما سنگین است.
این فرمانده ادامه داد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تحمیل سیاست ها و فرهنگ خود برجامعه ما است ومی خواهد ذهن و فکر و اندیشه جوانان ما را از اسلام راستین و ارزشها و فداکاریهای شهدا دور کند.
وی گفت: ما باید در جهت مقابل دشمنان حرکت کنیم وستون پنچم دشمنان نشویم ، اکنون هم هستند کسانی که احکام اسلامی را ازجمله حجاب و قصاص را زیر سوال می برند و اعتقادی به آنها ندارند یعنی انکار آیات قرآن .
**انتظار از ایرنا
سردار استاد حسینی با اشاره به دولتی و ملی بودن خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: ایرنا رسانه رسمی نظام اسلامی است و انتظار می رود این رسانه در مسیر خط رهبری و اسلام ناب محمدی (ص ) حرکت کند.
وی افزود: امروز مردم ما تحت تاثیر اخبار دنیا هستند و ما باید اخبار صحیح را برسانیم، متاسفانه دشمن از طریق ماهواره هایی که امروزه بر پشت خانه های مردم ما سوار کرده اخبار دروغ یا افکار ناصحیح را تبلیغ می کند و می خواهد فکر و ذهن جوانانی که ازانقلاب و نظام دفاع کردند به انحراف بکشاند.ک/3
693/ 691



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن