تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819112204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس خانه صنعت خراسان رضوی از تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس خانه صنعت خراسان رضوی از ایرنا تقدیر کرد مشهد - ایرنا - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تلاشهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) طی سالهای اخیر در انعکاس مشکلات تولید و تجارت در شرایط دشوار حاکم بر اقتصاد کشور به حق شایسته سپاسگزاری است.


ˈسیدحسن حسینیˈ روز پنجشنبه با ارسال پیامی مکتوب به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی از تلاش ایرنا در انعکاس مشکلات تولید و تجارت در این استان و کشور قدردانی نمود.
وی در این پیام افزود: فرارسیدن روز خبرنگار را خدمت مدیریت این مرکز و تمامی خبرنگاران پرتلاش و صادق آن تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی افزود:
او خطاب به خبرنگاران نوشت: روزتان مستدام و عزتتان پایدار.
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت ˈمحمود صارمیˈ خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان ˈروز خبرنگارˈ نامگذاری شده است.
شهید صارمی مسوول دفتر و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در آن شهر توسط عوامل جاهل گروه طالبان به شهادت رسید.
7489/660



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن