تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820149908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاع رسانی امیدآفرین و دانش افزا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اطلاع رسانی امیدآفرین و دانش افزا است تهران بزرگ-ایرنا-مشاور فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت:اطلاع رسانی اقدامی امیدآفرین و زمینه ساز استفاده و افزایش اندیشه عمومی است.


به گزارش ایرنا،علی رضا مهدوی شاهرودی روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان تهران با مدیران ارشد برق تهران با اشاره به سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری ، بر ضرورت شفاف سازی و ارتقا کمی وکیفی اطلاع رسانی در دستگاه های دولتی تاکید کرد.
وی افزود: باید ضمن استفاده از فرصت ها نسبت به گسترش استفاده از ابزارهای نوین هوشمند در این زمینه اقدام کنیم.
مهدوی شاهرودی در ادامه با بیان این مطلب که در بحث اطلاع رسانی، چه چیزی، چه زمانی و چگونه بیان شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر مخاطب شناسی در این زمینه تاکید و افزود: محتوای اطلاع رسانی در زمینه تولید، توزیع و مصرف برق باید مطابق با نیاز مخاطبان باشد.
مشاور فرهنگی استاندار تهران مهمترین هدف شورای اطلاع رسانی استان را استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان بیان کرد.
وی افزود: تمامی دستگاه ها باید امید آفرینی و استفاده از فکر و اندیشه در خدمات قابل ارائه به مردم، بیان کمبودها و رفع آن ها و در نهایت استفاده از روش های جدید آموزش و آگاهی بخشی به مردم از طریق رسانه ها را به صورت جدی در نظر داشته باشند .
وی اظهار داشت: ارتباط مستمر و عمیق با رسانه ها جهت آموزش واطلاع رسانی به مردم بسیار موثر و لازم است.
در ادامه نشست، سید زمان حسینی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با ارائه گزارشی در مورد وضعیت صنعت برق کشور در منطقه و دنیا اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای تهران به عنوان بزرگترین شرکت برق در خاورمیانه و ایران با هفت شرکت برق منطقه ای تبادل انرژی دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزان ترین برق در دنیا ، در ایران وجود دارد افزود : ایران در زمینه برق به خودکفایی نود و پنج درصدی رسیده است.
حسینی با تاکید بر ادامه همکاری مشترکین در مصرف برق گفت: ترویج استفاده ا ز لامپ های کم مصرف و LED تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف برق داشته که این کار از ثمرات اطلاع رسانی مناسب به مردم است.
وی با اشاره به اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات است، تبلیغ و اطلاع رسانی را امری حیاتی برای صنعت برق دانست و بر ضرورت استفاده از تکنولوژی های مدرن در این زمینه تاکید کرد.
در این جلسه همچنین علی جزء خراسانی مدیر روابط عمومی برق تهران، با ارائه گزارشی از ظرفیت های اطلاع رسانی برق تهران، خواستار همکاری و تعامل بیشتر رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شد.
نشست اعضای شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استان تهران و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران پانزدهم مرداد ماه به میزبانی برق تهران برگزار شد.
تهرام564/9977



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن