تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصحاب رسانه جزو گروههای نخبه و فرهیخته اجتماع هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصحاب رسانه جزو گروههای نخبه و فرهیخته اجتماع هستند اصفهان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اصحاب رسانه جزو گروههای نخبه و فرهیخته اجتماع هستند.


به گزارش ایرنا، ˈاحمد خسرویˈ روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی دادگستری با خبرنگاران، این حرفه را بسیار تخصصی دانست و افزود: مهمترین وظیفه خبرنگار انعکاس مشکلات مردم به مسوولان و پیگیری و رصد این مشکلات است.
وی اظهار کرد: وضعیت اطلاع رسانی در دستگاه قضایی و دادگستری با سایر بخشها و دستگاهها تفاوت دارد و علت آن است که اقداماتی که در سایر ادارات انجام می شود یک طرفه است ولی در دستگاه قضایی امور دو طرف دارد.
وی اطلاع رسانی در دستگاه قضایی را وضعیتی خاص و تابع قوانین مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
خسروی در ادامه با اشاره به عملکرد چهار ماه گذشته این دستگاه گفت: در این مدت در مجموع 185 هزار و 563 پرونده به دادسراها، محاکم حقوقی، کیفری و انقلاب و همچنین محاکم حقوقی و قضایی وارد شده است.
وی افزود: از این تعداد 77 هزار و 618 پرونده به دادسراهای استان و 91 هزار و 734 پرونده در محاکم حقوقی و کیفری و انقلاب وارده شده است.
وی همچنین از ورود 16 هزار و 211 پرونده در این مدت به دادگاههای تجدید نظر و کیفری در استان خبر داد.
رییس کل دادگستری اصفهان همچنین تعداد پرونده های مختومه در دادسراها، محاکم حقوقی، کیفری و انقلاب و محاکم حقوقی و قضایی استان را در این مدت 193 هزار و 347 پرونده برشمرد که از این تعداد 79 هزار و 734 پرونده در دادسراهای استان مختومه شده است.
خسروی با اشاره به عملکرد مدت زمان قبول مسوولیت خود در دادگستری گفت: از مهر گذشته تا پایان تیر امسال 34 هزار و 697 پرونده از موجودی پرونده های دادگستری استان کم شده است.
وی افزود: از مهر سال گذشته تا پایان خرداد در کشور در تمام این ماهها غیر از فروردین (رتبه دوم) دادگستری استان رتبه اول بهره وری در کیفیت و کمیت آرا را در کشور کسب کرده است.
وی یادآور شد: در مجموع مانده پرونده های دادگستری در سطح استان تا پایان تیر91 هزار و 445 پرونده است.
پ/8114/510/ 607



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن