تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803664942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مطبوعاتی مسولان آموزش و پرورش با اصحاب رسانه برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست مطبوعاتی مسولان آموزش و پرورش با اصحاب رسانه برگزارشد خبرگزاری پانا : نشست مطبوعاتی مسولان آموزش و پرورش با اصحاب رسانه برگزارشد
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد ساعت 07:30



به گزارش خبرگزاری پانا ،در این نشست راجع به موضوعات برگزاری سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی، پژوهشی، ادبی، رسانه و فضای مجازی دانش آموزان سراسر كشوردر اصفهان و  "پروژه مهر"  ثبت نام و برنامه ای بازرسی از نحوه ثبت نام مدارس به ایراد سخن پرداختند
محمد حسن قائدیها گفت : در مورد پروژه مهرو تشکیل کمیته هایی در این خصوص گفت :كمیته های پنج گانه سازماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی از تیرماه تشكیل شده است.
وی همچنین در ادامه افزود:  به منظور ایجاد هماهنگی های بیشتر، نشست هایی با روسای ادارات اصفهان و مناطق شهرستان ها و مدیران مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم برگزار شده است.
وی در ادامه در زمینه تشكیل گروه بازرسین ویژه برای نظارت بر ثبت نام مدارس خبرداد و افزود:  به منظور نظارت بیشتر بر نحوه ثبت نام مدارس، به غیر از ارزیابی های جاری، گروه ویژه ای با عنوان بازرسین ویژه مدیركل تشكیل شده كه تخلفات مشاهده شده در دست بررسی است.
قائدیها با اشاره به اینكه آموزش و پرورش به لحاظ وسعت جغرافیایی و افراد تحت پوشش، بزرگ ترین دستگاه اجرایی كشور است، گفت: به همین دلیل، امكان بروز تخلفات در این دستگاه به صورت طبیعی وجود دارد كه تصمیم جدی برای نظارت بیشتر بر مدارس داریم.
مدیركل آموزش و پرورش استان افزود: همچنین تعداد زیادی از آیین نامه های سال های قبل، بازبینی و اصلاح و   ابلاغ گردیده است.
وی با اشاره به اهتمام استاندار اصفهان در بحث آموزش و پرورش، تصریح كرد: در شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد كه 5 درصد از عوارض ساخت و ساز در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
قائدیها ابراز داشت: با مشاركت شورای شهر و شهرداری اصفهان و پس از 10 سال، 5 درصد عوارض ساخت و ساز برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد.
قائدیها با اشاره به اینكه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، ایجاد فضای بانشاط در مدارس در دستور كار است، افزود: البته اگر این فضا از چارچوب های قانونی و شرعی خارج شود با آن برخورد می شود.
وی در ادامه در زمینه  كمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش خبر داد و افزود:  استخدام و بكارگیری نیروی جدید، نیازمند ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری دارد كه هنوز ابلاغ نشده است.
وی بیان داشت: در همین راستا، كمبود نیروی انسانی از طریق بكارگیری نیروهای بازنشسته و دادن حق التدریس به نیروهای رسمی جبران می شود.
قائدیها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت و همکاری همه سازمانها و نهادها با آموزش و پرورش افزود:  آموزش و پرورش نیازمند مشاركت مردم است و باتوجه به مشكلات اقتصادی كشور، درصدد تعریف و قانونی كردن مشاركت مردم در این نهاد آموزشی هستیم











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن