تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردان شهادت در مقابل تجاوز دشمن کوتاه نیامدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نویسنده کتاب پایی که جا ماند: مردان شهادت در مقابل تجاوز دشمن کوتاه نیامدند کرمانشاه - ایرنا - نویسنده کتاب پایی که جا ماند گفت: مردان شهادت اهل کوتاه آمدن در مقابل ظلم و تجاوز دشمن نبودند و زادگاهشان کربلا و زاد روزشان عاشوراست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ناصر حسینی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهید علی اکبر قربانی و 414 شهید سنقرو کلیایی در حرم مطهر امامزاده احمد (ع) افزود: شهیدان هیچ وقت منتظر مردن نماندند و همیشه مردان تصمیم بودند و دردهایی از جنس عشق، ولایت، خون و گریه داشتند.
جانباز و آزاده دفاع مقدس افزود: مردان شهادت نه خود فروشی کردند و نه گرانفروشی و میزان مردان شهادت درستی بود نه درشتی.
نویسنده کتاب پایی که جا ماند افزود: اگر اسماعیل به درخواست خودش راهی قربانگاه شد، با پای خودش به قربانگاه نرفت برای عبودیت خدا و قربانی نشد اما نسل روح الله با پای خودشان سر به منای مناطق عملیاتی جنوب و غرب گذاشتند تا کسی جایشان قربانی نشود.
حسینی با بیان اینکه امروز قدرت و اقتدار در دنیا قابل اندازه گیری است، گفت: استخوانهای شهدا، مولفه های قدرت ما هستند برای اینکه توانستند بعد از سالها از مکتب عاشورا، مکتب دفاعی قابلی را برای ما عرضه کنند.
وی خاطرنشان کرد: مکتب دفاعی کربلا سالهای سال در بایگانی راکد تاریخ خاک می خورد که بچه های شهادت در شرایط بسیار سخت آن را احیا و عرضه کردند.
نویسنده کتاب پایی که جا ماند، نوآوری، خلاقیت و ابتکار، عشق به اهل بیت و توجه به بیت المال را از شاخصه های اساسی فرماندهان دفاع مقدس برشمرد و مصداق آنها را با بیان خاطراتی از این دوران تشریح کرد.
1446/567



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن