تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاد مسلمانان در جهان بهترين راه مقابله با توطئه‌هاي دشمنان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۱۱ب.ظ)
رئيس کل دادگستري استان مرکزي: اتحاد مسلمانان در جهان بهترين راه مقابله با توطئه‌هاي دشمنان اسلام است حضور گسترده مردم ايران و ديگر مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس عامل مهمي براي ادامه مبارزه مردم فلسطين و مقاومت اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس کل دادگستري استان در نشست شوراي معاونان دادگستري اظهار داشت: شرکت مردم ايران و ديگر مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس تاثير بسزايي در تحولات دنياي اسلام به ويژه منطقه دارد. حجت الاسلام مظفري گفت: همه مردم بايد در روز قدس براي حمايت از مسلمانان مظلوم فلسطين و انزجار از جنايات رژيم صهيونيستي بهترين حضور را در راهپيمايي داشته باشند.
وي با اشاره به وضعيت جهان اسلام افزود: وضعيت امسال حساس‌تر از سال‌هاي گذشته است بنابراين حضور پرشکوه مردم در اين روز با اعلام حمايت از مردم فلسطين بيانگر اين است که مسلمانان هيچ گاه مسأله فلسطين را فراموش نمي‌کنند.
مظفري ادامه داد: مسلمانان جهان وظيفه سنگيني در مقابل مردم فلسطين و غزه دارند و روز قدس فرصت مغتنمي براي اعلام حمايت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطين است.
رئيس شوراي قضايي استان ادامه داد: استکبار برنامه‌هاي مختلفي از جمله تخريب و به انزوا کشاندن دين اسلام، ايجاد درگيري در منطقه و تغيير نقشه خاورميانه را در دستور کار دارد و براي اجراي کامل اين اهداف شوم مذبوحانه تلاش مي‌کند.
وي خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن شرايط امروز دنياي اسلام، اتحاد مسلمانان درجهان بهترين راه مقابله با توطئه‌هاي دشمنان اسلام است.
وي در پايان بيان کرد: ملت ايران امسال نيز با حضور مقتدرانه در راهپيمايي روز قدس مانند سال‌هاي گذشته به کشورهاي حامي صهيونيسم اعلام مي‌کنند که مسأله فلسطين را فراموش نکرده و و در کنار ملت فلسطين قرار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن