تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری اسراییل غاصب مقاومت مسلحانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه ایلام: تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری اسراییل غاصب مقاومت مسلحانه است ایلام- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تنها راه مقابله با خوی درندگی و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت مسلحانه گروه های فلسطینی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدنقی لطفیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: روز جهانی قدس میراث بزرگ و گرانسنگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و امام امت 36 سال پیش این روز را به عنوان نمادی برای برای مبارزه با اسراییل غاصب و حامیان آمریکایی و اروپایی آنها تعیین فرمودند.
وی افزود: جنایت های رژیم سفاک و جنایتکار اسراییل در کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه در دو هفته گذشته حقانیت کلام امام خمینی (ره) را در سخنرانی تاریخی خود در سال 42 که فرمودند ˈاسراییل یک رژیم نامشروع است و آمریکا و انگلیس و شوروری این رژیم را به جان ملت های مسلمان انداخته استˈ، ثابت می کند.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: اسراییل غاصب و حامیان آنها دشمنان بشریت هستند، و امروز پس از گذشت نزدیک به 70 سال جهانیان می دانند که این رژیم خبیث ترین حکومت هاست.
حجت الاسلام لطفی ادامه داد: این رژیم نامشروع 70 سال است که یک قدم عقب نشینی نکرده و جواب آنها به قطعنامه های بین المللی،کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطین است.
وی بیان کرد: ماهیت اسراییل غاصب خوی تجاوزگری و درندگی است و تنها عاملی که باید امروز حامیان این رژیم نامشروع و همه جهانیان بدانند این است که اسراییل باید نابود شود.
امام جمعه ایلام گفت: اسراییل غاصب اگر می گوید ما به غزه حمله می کنیم، این کار با چراغ سبز آمریکا، عربستان و مصر انجام می شود و در این راستا حتی هزینه های این جنایت ها را نیز تامین می کنند.
وی اضافه کرد: امروزه جهان اسلام و ملت های آزاده در سراسر دنیا به ندای امام(ره) و رهبری لبیک گفتند، و می توان گفت که بزرگداشت روز قدس در امسال بی نظیرترین روز و زنگ خطری برای استکبار جهانی و صهیونیسم است.
امام جمعه ایلام اظهار کرد: مردم فلسطین توانستند با کمترین امکانات، مقاومت و ایستادگی خود را به نمایش بگذارند و با تاسی از انقلاب اسلامی و رزمندگان حزب ا... لبنان، پاسخ محکمی به تجاوزگری آنهادادند.
وی افزود: امروز مردم مظلوم غزه تنها امیدشان همین روز جهانی قدس است، و ملت ایران را به عنوان پشتیبان خود قلمداد می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد را گرامی داشت و آن را از روزهای حماسی و بیادماندنی تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: این عملیات پایان عمر ننگین گروهک تروریستی، فاسد و جنایتکار منافقین بود که چندین سال جنایت، خشونت، ترور و شهادت هزاران نفر از مردم این مرز بوم را انجام دادند.
حجت الاسلام لطفی گفت:ملت ایران اسلامی هیچ گاه جنایت های این گروه تروریستی را از یاد نخواهد برد و به عنوان منفورترین افراد در اذهان ملت ایران خواهند ماند. ک/2
702/540/640

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن