تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799234306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت آیت الله خامنه ای: مقاومت مسلحانه و قاطع تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob باز نشر/ حضرت آیت الله خامنه ای: مقاومت مسلحانه و قاطع تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است تهران - ایرنا - دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در آستانه روز جهانی قدس به بررسی دیدگاه معظم له در زمینه حل موضوع فلسطین و از میان رفتن رژیم صهیونیستی پرداخته است.


به گزارش ایرنا، در این گزارش که در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شده، آمده است: رهبر انقلاب در دیدار رمضانی امسال با جامعه دانشجویی، به تبیین ریشه ها و عوامل حمله اخیر صهیونیستها به غزه پرداختند.
ایشان تاکید کردند: این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است.
همان گونه که امام خمینی (ره) می فرمودند «اسرائیل باید از بین برود» برای این کار منطقی، جمهوری اسلامی ساز و کاری عملی در مجامع بین المللی ارایه داده است. این راه حل چیست و چه الزاماتی دارد؟
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به استناد بیانات و سخنرانی های معظم له، به 9 سوال متداول در زمینه سوالات پاسخ داده است:

1- چرا رژیم صهیونیستی باید از بین برود؟
واقعیت رژیم صهیونیستی این است که این رژیم جعلی در عمر 66 ساله خود از اول تولد نامشروع خود بارها و بارها با افتخار و گستاخی سیاست خشونت آشکار و مشت آهنین را به اجرا در آورده است.

2- معنی نابودی اسرائیل در نگاه امام (ره) چیست؟
نابودی اسرائیل به عنوان تنها راه علاج واقعی به معنی قتل عام مردم یهود این منطقه نیست برای این کار منطقی، جمهوری اسلامی ساز و کاری عملی در مجامع بین المللی ارایه داده است.

3- راه علاج امروز برای مقابله با اسرائیل چیست؟
تا زمانی که این رژیم آدمکش نابود شود، برخورد قدرتمندانه و مقاومت قاطعانه و مسلحانه راه علاج این رژیم ویرانگر است. رژیمی که خارج از «حد تفکر و تصور بشر» جنایت می کند با مقاومت قدرتمندانه فلسطینی ها دنبال چاره کار است و این ثابت می کند که صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند.

4- اقدام فوری برای مقاومت چیست؟
کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانی که علاقه مند به سرنوشت فلسطین هستند در این زمینه فعالیت کنند تا رنج و محنت مردم فلسطین در پرتو دست قدرتمند آنها و ضعف دشمن صهیونیست کاهش یابد.

5- علاج واقعی برای از بین بردن اسرائیل چیست؟
همه مردم اصلی فلسطین، از مسلمان و مسیحی و یهودی - نه مهاجران بیگانه - در هر جا هستند؛ در داخل فلسطین، در اردوگاه ها و در هر نقطه دیگر در یک همه پرسی عمومی و منضبط شرکت کنند و نظام آینده فلسطین را تعیین کنند.

6- تکلیف مهاجران غیرفلسطینی چه می شود؟
آن دولت بر آمده از رفراندوم بین مردم اصلی فلسطین پس از استقرار تکلیف مهاجران غیرفلسطینی را که در سالیان گذشته به این کشور کوچ کرده اند، معین خواهد کرد.

7- چه راه حل هایی مورد تایید نیست؟
ما نه جنگ کلاسیک ارتش های کشورهای اسلامی را پیشنهاد می کنیم و نه به دریا ریختن یهودیان مهاجر را و نه البته حاکمیت سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی را.

8- چرا با طرح سازش موافق نیستیم؟
اگر موشک های غزه نبود رژیم صهیونیستی کوتاه نمی آمد، چرا که در کرانه باختری تنها سلاح مردم سنگ است اما این رژیم مردم آنجا را نیز کشتار و تحقیر می کند. اشغالگران حتی ملاحظه سازشکاران را نمی کنند و فقط در صورت برخورد مقتدرانه ، احتمال کوتاه آمدن وجود دارد.

9- چطور طرح رفراندوم موفق خواهد شد؟
این یک طرح عادلانه و منطقی است که افکار عمومی جهانی آن را به درستی درک می کند و می تواند از حمایت ملت ها و دولت های مستقل برخوردار شود. البته انتظار نداریم که صهیونیست های غاصب به آسانی به آن تن در دهند و اینجاست که نقش دولت ها و ملت ها و سازمان های مقاومت شکل می گیرد و معنی می یابد.
سیام**2025**1436

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن