تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803349682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت تنها راه پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده جنبش حماس در ایران: مقاومت تنها راه پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی است قم - ایرنا - نماینده جنبش حماس در جمهوری اسلامی ایران، مقاومت را تنها راه پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی دانست.


به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، ˈخالد قدومیˈ سه شنبه شب در نشست بررسی دیدگاه و منظومه فکری جنبش حماس به جریان های تکفیری به ویژه داعش که در محل اتحادیه بین المللی امت واحده در قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم فلسطین و مقاومت اسلامی بیش از 60 سال در برابر توسعه طلبی رژیم صهیونیستی ایستاده است؛ البته تجاوزات آنها نیز در این مدت حتی یک روز هم متوقف نشده است.
وی با بیان این که مردم فلسطین در این مدت مانند زندانیانی در خانه های خود حضور دارند، تصریح کرد: مردم فلسطین تنها در شرایطی می توانند در خیابان های خود قدم بردارند و در فعالیت های سیاسی و اقتصادی حضور داشته باشند که بر اساس آنچه رژیم صهیونیستی قرار داده است، رفتار کند.
نماینده جنبش حماس در ایران به فرصت مقاومت اسلامی برای حل این مشکل بر اساس قوانین بین المللی به مجامع جهانی و غیره و عدم دستیابی به کمترین نتیجه مثبت در این عرصه اشاره کرد و گفت: در این مدت تجربه به ما نشان داد که هرچه در برابر رژیم صهیونیستی کوتاه بیاییم، نه تنها به حقوق ما کمترین توجهی نمی کند، بلکه به دنبال این است تا آنچه داریم را از ما بگیرد؛ از این رو قیام های مختلفی علیه این رژیم غاصب به راه افتاد که ابتدا با سنگ بود و امروز شکل جدیدی به خود گرفته است.
وی مقاومت در برابر ددمنشی و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی را امری ضروری در رسیدن به جامعه ای آرام دانست و افزود: به طور حتم، بدون مقاومت اسلامی هیچگاه نمی توان تصور کرد که رژیم صهیونیستی از نوار غزه خارج شود.
قدومی افزود: در این میان سکوت مرگبار و گوش ناشنوای سازمان های جهانی و جانبداری آشکار آنها از رژیم صهیونیستی موجب شده تا ما هیچ اعتمادی به آنها و دلسوزی های ظاهریشان نداشته باشیم.
نماینده جنبش حماس در ایران با بیان این که رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ علیه مردم مظلوم غزه نیاز به هیچ بهانه ای ندارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل آشوبها و نابسامانی هایی درونی خود، برای متوجه ساختن اعتماد از دست رفته شرکای خود، توجهات را به بیرون از خود هدایت کرد و در این عرصه غزه را برای این کار برگزید.
وی رزمندگان حماس را خاری در چشم رژیم صهیونیستی و سدی در برابر زیاده خواهی های آنها معرفی کرد و گفت: امروزه رزمندگان حماس از راه دریا، خشکی، هوا و حتی در عرصه سایبری در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی ایستاده اند و آنها را زمین گیر کرده اند و به گونه ای پیش رفته اند که جریان رعب و وحشت در میان غاصبان قدس موج می زند.
قدومی در ادامه به طرح آتش بس از سوی مصر اشاره کرد و گـفت: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل شکست خود، مساله آتش بس را مطرح کرد تا نتیجه مقاومت ما دیده نشود؛ از این رو رهبران حماس این نقشه را قبول نکرده اند؛ هر گونه طرحی که در آن شرایطی گنجانده شود که برآورده کننده خواسته های حق مردم فلسطین نباشد، آن را رد خواهیم کرد تا در پایان به نتیجه مقاومت دست یابیم.
وی همچنین به وظیفه جامعه اسلامی درباره مساله فلسطین اشاره کرد وبیان داشت: متاسفانه به رغم این همه ظلم علیه ملت ما، اقدام خاصی از سوی کشورهای اسلامی انجام نشده است و برخی کشورها تنها به برپایی تجمعات اعتراض آمیز بسنده کرده و یا سکوت کرده اند.
وی افزود: برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تفاوتی میان شیعه و سنی وجود ندارد، در دیدگاه آنها هر کسی که در مکتب اسلامی وجود دارد، باید سرکوب شده و نقشی در جامعه جهانی نداشته باشد. ک/1
553 / 550/
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن