تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798732436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی بروجن چشم انتظار حمایت دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی بروجن چشم انتظار حمایت دولت شهرکرد- ایرنا- مردم شهرستان بروجن برای تامین نیازهای درمانی خود مشکلات زیادی دارند که می طلبد تا مسئولان تلاش ویژه ای برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام این شهر داشته باشند.


به گزارش ایرنا، مردم شهرستان بروجن در سفر رئیس جمهور و وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن، تخصیص اعتبار برای تکمیل و شتاب بخشی به ساخت بیمارستان 220 تخت خوابی این شهر را خواستار شدند.
دولت یازدهم یکی از مهمترین اولویت های خود را رسیدگی به موضوع بهداشت و سلامت اختصاص داده که این مهم توجه و عنایت مسئولان به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان بروجن را دوچندان کرده است.
برخی از شهروندان بروجنی درگفت و گو با گزارشگر ایرنا اظهار داشتند که محدودیت های بیمارستان قدیمی بروجن (ولی عصر عج) باعث شده تا برای برطرف کردن نیازهای درمانی به مرکز استان یا استان های همجوار مراجعه کنند که علاوه برتحمیل هزینه بیشتر، مشکلات فراوانی را نیز برای آنان به همراه دارد.
یکی از شهروندان بروجنی به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون تنها یک بیمارستان درشهر بروجن فعال است که به بخاطر مشکلات و نارسایی درارائه خدمات درمانی، ضرورت بهره برداری سریعتر ازبیمارستان جدید را دوچندان کرده است.
ˈمحمدعلی کرمیˈ افزود: فضای فیزیکی، تجهیزات پزشکی و کادر درمانی محدود بیمارستان قدیمی بروجن، باعث مشکلات زیادی برای مردم شده است.
وی افزود: هم اکنون بخش زیادی از نیازهای درمانی مردم شهرستان لردگان در بیمارستان بروجن پاسخ داده می شود و به دلیل گذر راه های ارتباطی استان های جنوبی و جنوب غرب از بروجن بخشی از خدمات بهداشتی و درمانی موردنیاز ترددکنندگان در این محور نیز در بیمارستان بروجن انجام می شود که با ظرفیت این بیمارستان همخوانی ندارد.
شهروند دیگری می گوید: مردم ازکیفیت نامطلوب خدمات درمانی و تجهیزات فرسوده بیمارستان فعلی ناراضی بوده و از مسوولان می خواهند تکمیل بیمارستان جدید را سرعت بخشند.
یکی از فعالان بخش بهداشت و درمان شبکه بهداشت بروجن گفت: کمبود تجهیزات پزشکی و کادر درمانی متخصص در بروجن مهمترین دلیل تقاضای مردم برای تسریع در ساخت بیمارستان 220 تختخوابی است.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: به دلیل گذر مسیر ارتباطی استان های غربی از شهر بروجن، آمار تصادفات و پذیرش بیماران اورژانسی در این شهر بالا رفته و این در حالی است که کمبود نیرو و امکانات بیمارستان فعلی پاسخگوی نیاز و تقاضای مردم نیست.
وی گفت: کمبود پزشک متخصص زنان و زایمان، ارتوپد، قلب، اطفال، جراحی و متخصص داخلی در شهرستان بروجن بسیار مشهود است که با راه اندازی بیمارستان جدید این بخش های تخصصی فعال تر خواهند شد.
این کارشناس بخش بهداشت و سلامت افزود: فضای فیزیکی بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، قدیمی است و بین بخش های تخصصی آن فاصله وجود دارد،با بهره برداری از بیمارستان جدید یکی از خواسته های اساسی پزشکان و کادر درمانی تامین می شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: ساخت بیمارستان 220 تختخوابی باظرفیت ارائه خدمت 236 تخت بیمارستانی از ابتدای سال 88 شروع شده است.
ˈقاسم قاسمیˈ اظهار داشت: عملیات ساخت این بیمارستان تاکنون 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 170 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
به گفته وی، 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است.
وی افزود: در بودجه سال جاری تنها 30 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است.
قاسمی با تاکید بر شتاب بخشی به ساخت و بهره برداری از این بیمارستان گفت: در سفر رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و بهداشت و درمان به چهارمحال و بختیاری امید است که برای تحقق این خواسته مردمی تلاش شود.
وزیران مربوطه این حوزه در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه از این طرح عمرانی بازدید کردند.
شهرستان بروجن حدود 121 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله 62 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7361/558/



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن