تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تایید کیفیت بنزینهای وارداتی در سازمان استاندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تایید کیفیت بنزینهای وارداتی در سازمان استاندارد
رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه هنوز نظارت بر کیفیت بنزین وارداتی برعهده وزارت نفت است گفت: با توجه به نتایج بررسی بنزین وارداتی در آزمایشگاه سازمان ملی استاندارد، کیفیت آن مورد تایید است.
کد خبر: ۴۲۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ - 06 August 2014


رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه هنوز نظارت بر کیفیت بنزین وارداتی برعهده وزارت نفت است گفت: با توجه به نتایج بررسی بنزین وارداتی در آزمایشگاه سازمان ملی استاندارد، کیفیت آن مورد تایید است.

نیره پیروزبخت در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه هنوز نظارت بر کیفیت بنزین به طور رسمی به این سازمان سپرده نشده است افزود: سازمان استاندارد بنابر وظایف ذاتی خود با بررسی شاخص هایی مانند عدد اکتان، کیفیت بنزینهای وارداتی یورو4 را تایید کرد.

وی بابیان اینکه این سازمان بنزینهای وارداتی را از نظر شاخصها و پارامترهایی نظیر اندازه‌گیری عدد اکتان مورد سنجش قرار داده است، گفت: بنزینهای وارداتی از لحاظ کیفیت و استاندارد مورد تایید سازمان ملی استاندارد است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران در دو مورد، بنزینهای وارداتی را در آزمایشگاه های مجهزو اختصاصی خود مورد آزمایش قرار داد که نتایج این آزمایشها نشان داد که این نوع بنزین از نظر سازمان ملی استاندارد مشکلی ندارد.

پیرزوبخت تصریح کرد: بنزین وارداتی که مورد سنجش و آزمایش این سازمان قرار گرفته از نوع یورو4  است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: این سازمان در سال 1383 اعلام کرد که بنزین از جمله کالاهایی است که جزو مقرارت اجباری استاندارد قرار دارد و در سال 84 بازرسی و سنجش کیفیت بنزین به وزارت نفت سپرده شد که باید عنوان کنم در آن زمان این بازرسیها به خوبی انجام نشده است.

وی افزود: وزارت نفت پذیرفته است که نظارت بر کیفیت بنزین وارداتی باید در سازمان استاندارد صورت گیرد.

پیروز بخت تصریح کرد: وزارت نفت همکاریهای خوبی برای آنالیز و آزمایش بنزین وارداتی با سازمان ملی استاندارد تقدیر کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد همچنین در جمع خبرنگاران رسانه ها به استاندارد سازی جایگاههای سی ان جی اشاره کرد و گفت: این سازمان با وزارت نفت برنامه منسجمی برای استانداردسازی جایگاههای سی ان جی طراحی کرده و نتایج این همکاری نیز تا بهمن اعلام خواهد شد.

وی به کیفیت و استانداردسازی جایگاههای بنزین اشاره و تصریح کرد: نگرانیهایی درباره  برخی پمپ بنزینها و شرایط استانداردسازی نازلهای آنها وجود دارد، اما مشکلات این جایگاهها حاد نیست، چراکه ما هر سه ماه یکبار بازرسی‌هایی را در این جایگاه‌ها انجام می‌دهیم.

پیرزوبخت به بررسی و نظارت بر کیفیت قطعات خودروهای کشور ازجانب سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و افزود: ما برای خودروسازان مهلتی تعیین نکرده‌ایم که خودروهای خود را از لحاظ کیفی ارتقاء دهند، اما درباره برخی قطعات آنها همچون نصب ایربگ اعلام کرده‌ایم که تمامی خودروها باید مجهز به این سیستم باشند و تنها یک خودرو از این قطعه استفاده نمی‌کند که هرچه زودتر باید تولید آن متوقف و جمع شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: موضوع استاندارسازی خودروها از لحاظ بهینه‌سازی در مصرف سوخت برعهده سازمان ملی استاندارد بوده و پیگیری برخی موضوعات استانداردسازی این صنعت از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی نیز بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن