تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802957805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملی استاندارد سال گذشته علیه یک هزار و 200 تولید کننده کشوراعلام جرم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان ملی استاندارد سال گذشته علیه یک هزار و 200 تولید کننده کشوراعلام جرم کرد کرمانشاه - ایرنا - قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور از اقامه جرم این سازمان علیه یک هزار و 200 تولید کننده کشور که در سال گذشته اقدام به تولیدات فاقد کیفیت کرده بودند، خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈفریدون بلغاریˈ روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه افزود: پارسال 235 هزار مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد مصرفی و کالاها در کشور از سوی موسسات استاندارد در استان های مختلف بعمل آمد که هدف عمده از این کار، محدود کردن ورود اقلام بی کیفیت به بازار بوده است.
وی کنترل کیفی کالاهای تولیدی در کشور را از عمده اهداف سازمان ملی استاندارد کشور برشمرد و افزود: در سال گذشته حدود 300 میلیارد ریال کالا از بازارهای مصرف داخلی خریداری و نسبت به آزمایش آنها اقدام نمودیم و با این کار از نمونه برداری در واحدهای تولیدی بی نیاز شدیم.
بلغاری همچنین از خرید 80 دستگاه خودروی تولید داخل و اقدام برای کنترل آنها طبق چک لیست ها در سال گذشته خبر داد.
قائم مقام سازمان ملی استاندارد کشور در ادامه از سه برابر شدن نمرات منفی این خودروها که در نقاط مختلف کشور خریداری شده بودند، در مدت یکسال خبر داد و این رویه را نشانه نامرغوب بودن قطعات مورد استفاده در ساختار این خودروها عنوان کرد.
وی گفت: هم اینک روند صدور پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی را با شتاب بیشتری انجام می دهیم و سعی کرده ایم تا با تلفیقی از دانش فنی و مهندسی و استانداردها، به اهداف بزرگ در تسخیر بازارهای هدف در دنیا و نیز قبول گواهی های استاندارد کشورمان در خارج از مرزها گام برداریم.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز در این آیین بر لزوم تمهید زیرساخت هایی در حوزه تجهیزات و نیز آزمایشگاه های استاندارد در استان مرزی کرمانشاه تاکید کرد.
ˈهدایت الله حاتمیˈ همچنین تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای حوزه استاندارد استان را از امور مهم برشمرد و آمادگی استانداری برای این منظور را اعلام کرد.
وی استاندارد را برای ایجاد فضای اعتماد و اطمینان در میان مصرف کنندگان و نیز صیانت از تولید بسیار موثر و مهم برشمرد و به حضور کالاهای ایرانی به پشتوانه استاندارد در بازار عراق بعنوان یکی از شاخص های ارزشمند اشاره کرد.
حاتمی گفت: همه باید برای ارتقای جایگاه استاندارد تلاش کنیم زیرا استاندارد دارای رسالتی خطیر در تامین سلامت، بهداشت و نظارت بر کالاهای وارداتی و حتی مواد اولیه مورد مصرف تولیدات دارد.
وی از عوامل استاندارد در استان خواست تا در ارایه خدمات به مجموعه های تولیدی - تجاری استان در کمترین زمان تلاش کنند.
حاتمی همچنین از فاکتور شجاعت بعنوان عاملی موثر در حوزه استاندارد یاد کرد و خواستار آن شد که با توجه به خطیر بودن مساله بهداشت و سلامت و جلب اعتماد عمومی، در کارشناسی مسایل با شجاعت تمام تصمیم گیری کنند.
مدیرکل جدید استاندارد استان کرمانشاه نیز در سخنانی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های فکری و خرد جمعی در این سازمان تاکید کرد.
ˈمحمود رضا نیازیˈ اظهار کرد که پاسخگویی به مردم و اجرای سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید از مهم ترین اولویت های کاری ام خواهد بود.
وی همچنین تعامل با ارگان ها و مدیریت های استان را برای تحقق اهداف سازمان استاندارد، از دیگر برنامه های خود توصیف کرد.
با حکم رییس سازمان ملی استاندارد کشور، ˈمحمود رضا نیازیˈ بعنوان مدیرکل جدید استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات و تلاش های ˈبهزاد فرسادفرˈ قدردانی شد.
571/567



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن