تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزش فرآوری زیتون در گیلانغرب برای باغداران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارگاه آموزش فرآوری زیتون در گیلانغرب برای باغداران برگزار می شود قصرشیرین - ایرنا - معاون فرماندار گیلانغرب از اجرای برنامه آموزشی فرآوری زیتون در قالب برگزاری کارگاه به باغداران این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈفرهاد شهبازیˈ روز چهارشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار گیلانغرب افزود: طرح آموزش فرآوری زیتون برای 30 زیتون کار این شهرستان برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه بمنظور فرآوری زیتون تولیدی از 18 تا 25 مرداد ماه با نظارت کارشناسان مجرب کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت در گیلانغرب اجرا می شود.
وی تصریح کرد: از130هکتار باغات زیتون شهرستان گیلانغرب، 100هکتار آن بارور است که سالیانه 120 تن زیتون از آن برداشت می شود.
شهبازی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت مستمر بر واحدهای صنفی گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته قیمت 53 قلم کالای اساسی بصورت هفتگی با نظارت دقیق کنترل می شود.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت گیلانغرب نیز از پلمب یک واحد صنفی متخلف و جریمه حدود 20 میلیون ریالی برای 24 واحد صنفی متخلف به اتهام گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت خبر داد.
ˈسیروس عظیم زادهˈ افزود: در یک ماه گذشته 490 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: بیش از 40 تن اقلام مصرفی شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد و شکر در چهار مرکز تعیین شده در طول ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت در شهرستان گیلانغرب توزیع شد.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
7398/567



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن