تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال 20 هزار نفردوره آموزش مهارتی در آذربایجان غربی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امسال 20 هزار نفردوره آموزش مهارتی در آذربایجان غربی برگزار می شود ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: امسال 20 هزار نفردوره آموزش مهارتی در شهرستانهای مختلف استان برگزار می شود.


جمشید اسعدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان آموزش شامل سه میلیون و 600 هزار نفرساعت تعهد آموزشی در آموزشگاههای مختلف دولتی و خصوصی است.
وی اضافه کرد: عمده فعالیت آموزش های مهارتی در آذربایجان غربی در مراکز ثابت دولتی و موسسات کارآموزی آزاد است و نیمی از تعهد آموزشی امسال فنی و حرفه ای در استان شامل یک میلیون و 800 هزار نفرساعت در مراکز کارآموزی آزاد انجام می شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر آموزش های مهارتی در چهار حوزه آموزشی ارائه می شود که شامل صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به نیازهای اشتغالزایی در استان و بیکاری های موجود ادامه داد: امسال به دنبال متناسب سازی آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای با نیازهای جامعه و بازار کار هستیم تا روند ایجاد اشتغال نیز با ایجاد ظرفیت های مهارتی بیشتر، سرعت خوبی داشته باشد.
اسعدی، حوزه صنعت و معدن را یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار در حوزه مهارتی عنوان کرد و گفت: در این حوزه دو میلیارد ریال برای نیازسنجی آموزشی در سه حوزه صنوف، معادن و صنعت اختصاص داده شده است که با توجه به نیازهای موجود، ارائه مهارت صورت گیرد.
وی افزود: در بخش خدمات نیز عمده آموزش های فنی و حرفه ای در آذربایجان غربی توسط موسسات کارآموزی آزاد انجام می شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در بخش دولتی 21 مرکز ثابت داریم که علاوه بر آنها در جوار دانشگاه نیز دو مرکز ثابت فنی و حرفه ای راه اندازی شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در خصوص تعداد آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان نیز اظهار کرد: 358 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در سطح استان فعالیت دارند.
آموزشهای فنی و حرفه ای در سالهای اخیر با توجه به فرهنگ سازی های صورت گرفته رشد خوبی در آذربایجان غربی داشته و توانسته بخشی از اهداف اشتغالزایی را در استان برطرف کند.
8137/581



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن