تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید ایران و آذربایجان بر گسترش ظرفیت ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید ایران و آذربایجان بر گسترش ظرفیت ها تهران - ایرنا - رییس جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان، با گسترش ظرفیت ها، می توانند به متحد منطقه ای تبدیل شوند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، الهام علی اف در دیدار با محمود واعظی با تاکید بر ظرفیت های ممتاز دو کشور، گفت: ظرفیت های دو طرف به حدی است که می توانند به متحد منطقه ای تبدیل شوند.
وی در دیدار با محمود واعظی به سفر موفقیت آمیز خود به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این سفر نتایج خوبی به همراه داشت که در آینده نیز شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.
الهام علی اف درباره روند پیشرفت و گسترش روابط میان دو کشور، افزود: برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی و فرهنگی، در گسترش روابط بین تهران و باکو نقش بسزایی خواهد داشت.
وی اظهار داشت: مطمئن هستم مباحث مطرح شده در کمیسیون مشترک به تحکیم روابط بین دو کشور، در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کمک خواهد کرد.
رئیس جمهور آذربایجان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به آذربایجان باشیم.
محمود واعظی نیز سلام رئیس جمهور کشورمان را به الهام علی اف ابلاغ کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اظهار داشت: پیرو سفر حضرتعالی به تهران و دیدار خوب و موثر جنابعالی با دکتر روحانی در داووس و تهران، رییس جمهور ایران، تلاش برای تقویت روابط بین دو کشور و رفع موانع موجود در همکاری طرفین را از تمام اعضای کابینه خواستار شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که کمیسیون مشترک در حوزه های انرژی، ترانزیت و تجارت به دستاوردهای خوبی برسد.
واعظی به روند توسعه جمهوری آذربایجان در سالهای اخیر اشاره کرد و آن را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی فرهنگی ایران و جمهوری آذربایجان از امروز به مدت سه روز در باکو برگزار می شود.
اقتصام(1)1053**1558



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن