تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری های ایران و آذربایجان در حال گسترش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس : همکاری های ایران و آذربایجان در حال گسترش است اردبیل - ایرنا- نماینده اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مقام های دو کشور ایران و آذربایجان بر گسترش مناسبات دوجانبه تاکید دارند و هم اکنون زمینه مناسبی بر این منظور فراهم شده است.


کمال الدین پیرموذن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفر روز سه شنبه هیات عالیرتبه ایران برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به سرپرستی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به جمهوری آذربایجان به این مناسبات تحرک بیشتری خواهد داد.
وی با بیان اینکه به نمایندگی از مجلس در ترکیب هیات بلندپایه ایرانی به جمهور ی آذربایجان سفر خواهد کرد، گفت : روسای جمهوری دو کشور در جریان سفر الهام علی اف به تهران بر تعمیق هر چه بیشتر مناسبات تاکید داشته اند و برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در باکو نیز درهمین راستاست.
پیرموذن اظهار کرد: در قالب این هیات گروهی از بازرگانان و اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل نیز برای بررسی زمینه های گشترش همکاریها ی دوجانبه عازم باکو خواهند شد.
وی تاکید کرد که استان اردبیل زمینه های همکاری گسترده ای با جمهوری آذربایجان در بخش های کشاورزی ، تجارت ، گردشگری بویژه در گردشگری سلامت دارد.
او بیان کرد: از ظرفیت مرزهای طولانی استان اردبیل با جمهوری آذربایجان از جمله سفر روزانه سه هزار تبعه این کشور به استان باید نهایت بهره برداری را کرده و در گسترش مناسبات کوشید.
در این نشست نمایندگان 50 شرکت فعال در زمینه های بازرگانی، صنایع مواد غذایی، کشاورزی، مهندسی، ساختمانی، حمل و نقل، کشتیرانی و لجستیکی، محصولات شیمیایی، بهداشتی، فناوری ارتباطات و اطلاع رسانی، مشاوره ای و ... در ترکیب این هیات حضور خواهند داشت.
530



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن