تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي نيات واقفان مهم‌ترين هدف اوقاف در هزينه‌کرد موقوفات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۵۶ق.ظ)
اجراي نيات واقفان مهم‌ترين هدف اوقاف در هزينه‌کرد موقوفات است رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم گفت: اجراي نيات واقفان مهم‌ترين هدف اوقاف در هزينه‌کرد موقوفات است
به گزارش خبرگزاري موج، نعمت احمدي رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم گفت: يکي از مهم‌ترين ماموريت‌هاي اوقاف، حفظ، توسعه و افزايش بهره‌وري موقوفات است.
وي با اشاره به اينکه اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم نيز در راستاي نيل به اين هدف اقدامات بسياري را در شهرستان انجام داده است، بيان کرد: در همين راستا با اطلاع‌رساني انجام شده فرهنگ وقف در شهرستان ترويج و تعداد موقوفات طارم افزايش يافته است.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم همچنين به اقدامات انجام شده در راستاي توسعه موقوفات نيز اشاره داشت و گفت: در اين زمينه نيز با بهره‌وري از موقوفات موجود ميزان و تعداد موقوفات توسعه يافته است.
اين مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات اداره اوقاف در راستاي عمل به نيات واقفان خيرانديش و هزينه‌کرد موقوفات در اين زمينه اظهار کرد: مسئولان اوقاف تلاش مي‌کنند، موقوفات را در همان نيتي که واقف به آن تاکيد داشته هزينه کنند.
وي خاطر نشان کرد: براي مثال اگر واقفي تاکيد بر هزينه‌کرد موقوفه خاصي در يک زمان به خصوص داشته باشد، موقوفه مذکور با مديريت و برنامه‌ريزي در همان موقع هزينه خواهد شد.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم با بيان اينکه در حال حاضر 2 هزار نيت در زمينه هزينه‌کرد موقوفات وجود دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در اداره اوقاف طارم به اين نيات عمل مي‌شود و همين امر موجب شده که اعتماد مردم به اوقاف بيش از پيش افزايش يابد.
اين مسئول در ادامه با ارائه گزارشي از برنامه‌هاي اجرايي اوقاف طارم طي ماه رمضان و به منظور عمل به نيات واقفان خيرانديش بيان کرد: طي اين مدت نيز موقوفات بر اساس نيات واقفان هزينه شد.
وي با اشاره به اينکه اين نيات بيشتر در زمينه اطعام و روضه‌خواني هزينه شد، افزود: در اين راستا 80 ميليون ريال هزينه شد.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان طارم همچنين با اشاره به ساير برنامه‌هاي اجرايي اين اداره طي ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در اين ماه مبارک بيش از 100 برنامه در شهرستان طارم اجرايي شد.
احمدي با اشاره به اينکه اغلب برنامه‌هاي اجرا شده توسط اوقاف طارم طي اين مدت در زمينه مسائل قرآني بود، اضافه کرد: اجراي برنامه‌هاي روان‌خواني، روخواني قرآن کريم، پاسخگويي به مسائل شرعي، برگزاري کلاس‌هاي حفظ قرآن کريم و اجراي طرح ضيافت الهي از جمله برنامه‌هايي بود که طي اين مدت توسط اوقاف طارم اجرا شد.
اين مسئول با اشاره به استقبال مردم از برگزاري برنامه‌هاي قرآني توسط اوقاف افزود: بر اساس آمار گرفته شده ميزان حضور مردم در بقاع متبرکه طي ماه رمضان سال جاري نسبت به سنوات گذشته افزايش داشته است، که اين امر نشان از اجراي متنوع و کيفي برنامه‌ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن