تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي هدفمند محافل قرآني از سوي سازمان اوقاف مازندران يک حرکت ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۵۳ب.ظ)
برپايي هدفمند محافل قرآني از سوي سازمان اوقاف مازندران يک حرکت ارزشمند است برپايي محافل هدفمند قرآني و تجليل از قاريان برتر و نخبه‌هاي قرآني از سوي سازمان اوقاف يک حرکت ارزشمند و گام موثري در ترويج مفاهيم و ارزش‌هاي قرآني در جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، ربيع فلاح‌جلودار در آيين تجليل از نخبگان قرآني استان مازندران که در آستانه امامزاده عباس (ع) ساري برگزار شد با تقدير از حضور باشکوه مردم ولايتمدار استان مازندران در راهپيمايي روز قدس گفت: مردم غزه نيازمند حمايت‌هاي مردم ايران و همچنين حمايت‌هاي سياسي کشورهاي اسلامي هستند.
وي با بيان اين‌که نظام جمهوري اسلامي ايران قرآني و براساس مفاهيم قرآني پايه‌گذاري شده است، افزود: در نظام اسلامي هرچه به مفاهيم قرآني بيشتر توجه داشته باشيم کشور ما نيز به سمت پيشرفت حرکت مي‌کند.
استاندار مازندران با تاکيد بر اين‌که برنامه‌هاي قرآني در استان مازندران يکي از اولويت‌هاي ويژه است، عنوان کرد: مسئولان استاني بايد در اولويت برنامه‌هاي خود به قرآن توجه ويژه‌‌اي داشته باشند.
وي از قرآن به عنوان راه اصولي و سازنده در جامعه ياد کرد و گفت: مفاهيم و ارزش‌هاي قرآني بايد سرمشق زندگي ما مسلمانان در تمامي مراحل زندگي باشد.
فلاح با تقدير از رويکرد قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه در استان مازندران اظهار کرد: برپايي محافل هدفمند قرآني و تجليل از قاريان برتر و نخبه‌هاي قرآني از سوي سازمان اوقاف و امور خيريه يک حرکت ارزشمند و گام موثري در ترويج مفاهيم و ارزش‌هاي قرآني در جامعه است.
وي با اشاره به اين‌که تفسير قرآن کريم شيوه و سبک زندگي اسلامي را به ما نشان مي‌دهد، گفت: ترويج مفاهيم قرآن کريم در جامعه کشور را از هجمه‌هاي فرهنگي دشمن موصون نگه مي‌دارد.
استاندار مازندران بر تشويق جوانان و نوجوانان در راستاي حضور در محافل قرآني و حفظ قرآن کريم تاکيد کرد و گفت: با عزم راسخ و تدبر در مفاهيم قرآني مي‌توان تمامي مشکلات کشور را برطرف کرد.
فلاح با بيان اين‌که پايه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، ديني و سياسي کشور بر مباحث قرآني است، افزود: حمايت و پشتيباني مسئولان نظام از قرآن وجود دارد.
وي با اشاره به اجراي طرح تربيت حافظان قرآن کريم در استان مازندران اظهار کرد: در اين مراسم حمايت‌هاي خود از نخبگان قرآني استان مازندران را اعلام مي‌کنم.
اين مسئول از آموزش 22 هزار نفر در طرح تربيت حافظان قرآن کريم استان مازندران خبر داد و گفت: موفقيت ما در زمينه قرآن همان موفقيت کشور و هدايت آن در ارزش‌هاي اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن