تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري محافل قرآني کشوري در مازندران از فعاليت‌هاي ارزشمند اوقاف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۲ب.ظ)
برگزاري محافل قرآني کشوري در مازندران از فعاليت‌هاي ارزشمند اوقاف است يکي از فعاليت‌هاي ارزشمند سازمان اوقاف برگزاري محافل قرآني در سطح کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله نورالله طبرسي در آيين تجليل از نخبگان قرآني استان مازندران که در آستانه امامزاده عباس(ع) ساري برگزار شد، با بيان اينکه آشنايي ما با قرآن کريم يکي از نعمت‌هاي بزرگ خداوند براي مسلمانان است، گفت: بايد از خداوند بابت آشنايي با قرآن سپاس‌گذار باشيم.
نماينده ولي فقيه در استان مازندران با تقدير از نخبگان، قاريان و مفسران قرآن کريم استان مازندران، گفت: يکي از فعاليت‌هاي ارزشمند سازمان اوقاف برگزاري محافل قرآني در سطح کشور است.
طبرسي با تقدير از برگزاري محفل ترتيل‌خواني قرآن کريم در آستانه امامزاده عباس(ع) ساري، بيان داشت: استفاده از فضاي معنوي امامزاده عباس(ع) ساري موجب مجلل و باشکوه برگزار شدن محفل ترتيل‌خواني قرآن کريم در اين آستانه شده است.
امام جمعه ساري تصريح کرد: با توجه به اينکه اين محفل از صدا و سيماي مرکز مازندران به صورت زنده پخش شد از سوي مردم مورد استقبال قرار گرفت.
طبرسي با اشاره به مباحث ارزشمند علمي و آموزشي در قرآن کريم، افزود: هرکسي مي‌خواهد در علم و دانش پيشرفت داشته باشد بايد در درجه اول در قرآن کريم تدبير داشته باشد.
وي اظهار داشت: علم تمامي بشر در قرآن کريم و ارزش‌هاي اسلامي گنجانده شده است.
طبرسي بر اهميت محافل قرآني در استان مازندران اشاره کرد و گفت: حضور مسئولان اجرايي و مقام ارشد استان در محافل قرآني نشان از اهميت اين موضوع است.
گفتني است، در اين همايش براي اولين بار از آيت الله طبرسي به عنوان مفسر قرآن کريم از سوي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان مازندران و با حضور ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران و حجت الاسلام ستار عليزاده مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مازندران تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن