تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798784275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم نوارساحلی دشتی خواستار تکمیل آزاد راه دولت آباد به زیارت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مردم نوارساحلی دشتی خواستار تکمیل آزاد راه دولت آباد به زیارت شدند بوشهر- ایرنا- ساکنان مناطق ساحلی، بخش کاکی و دهستان کبگان شهرستان دشتی خواستار تسریع در تکمیل پروژه آزاد راه پارس شمالی از دولت آباد تا زیارت ساحلی شدند.


به گزارش ایرنا، آنان روز سه شنبه با مراجعه به خبرنگار ایرنا در شهرستان دشتی گفتند: عملیات اجرایی پروژه راه دولت آباد به زیارت ساحلی که به عنوان آزاد راه پارس شمالی مشهوراست، مدتی است که متوقف شده وهیچ فعالیت عمرانی دراین پروژه صورت نمی گیرد.
این عده افزودند: با توجه به این که تکمیل و بهره برداری این پروژه نقش بسیار موثری در رونق و توسعه اقتصادی بویژه در بخش کشاورزی منطقه و کاهش حادثه خیزی این جاده دارد، تسریع درتکمیل آن ضرورت اساسی است.
یکی ازساکنان روستاهای نوارساحلی دشتی گفت: احداث آزاد راه دولت آباد به زیارت ساحلی ازسال 86 آغاز شد و قطعه اول آن به بهره برداری رسیده اما کار مابقی قطعات آن تعطیل است.
مرتضی احمدی فرد افزود: راه موجود کنونی نیز بسیارکم عرض و دارای پیچ های خطرناک و حادثه آفرین است و تسریع در تکمیل پروژه آزاد راه پارس شمالی کمک بزرگی به توسعه و رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه و کاهش تلفات و تصادفات جاده این در این منطقه است.
یکی دیگر ازمردم این منظقه بیان کرد: همه مردم شهرستان دشتی بویژه ساکنان مناطق نوارساحلی این شهرستان خواستار تکمیل هرچه زودتر این آزاد راه هستند.
خضر شیخیانی اضافه کرد: انتظار داریم دولت تدبیرامید که برای همه پروژه های مهم اعتبار تامین کرده برای این طرح حیاتی شهرستان دشتی نیزاعتبار تامین کند تا سبب رونق نوارساحلی دشتی بویژه مناطق صیادی واسکله لاورساحلی شود.
وی ادامه داد: جاده کنونی این منطقه که درسال 59 ساخته شده بسیارکم عرض طوری که دو خودور بسختی و با خطرات فراوان درکنارهم تردد می کنند و رانندگی درشب در این محور با تهدیدهای فراوانی همراه است.
حسینعلی خدری رانند ه خودرو وانت ساکن منطقه کبگان دشتی ازمسوولان این شهرستان خواست پیگیری برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه مهم راه سازی را در اولویت قرار دهند.
وی تاکیدکرد: اجرای این پروژه باعث تسهیل دررفت آمد و توسعه و پیشرفت نوارساحلی دشتی و بویژه مناطق حوزه پارس شمالی خواهد شد.
فرماندارشهرستان دشتی درگفت وگوبا ایرنا گفت: آزاد راه دولت آباد به زیارت ساحلی که به نام پارس شمالی مشهور است به طول 42 کیلومتروعرض 5/11متراست که ازسال 86 عملیات اجرایی آن آغاز و تاکنون 70 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.
غلامرضا مهرجو افزود: تاکنون قطعه اول این آزاد راه به طول 10 کیلومتر از دولت آباد تا دهداری تکمیل و به بهره برداری رسیده است و 1ز 10 کیلومتر طول قطعه دوم تاکنون شش کیلومترو700 مترآن تکمیل شده و سه کیلومترو300 مترعملیات زیرسازی و ابنیه فنی اجرا شده و آماده آسفالت است.
وی اضافه کرد: امسال برای تکمیل قطعه دوم این آزاد راه 10 میلیارد و500 میلیون ریال ازمحل اعبتارات استانی اختصاص یافته که ازمحل این اعتبارات پنج میلیارد و500 میلیون ریال به عنوان مطالبات پیمانکار و تامین خسارت به معارضان هزینه می شود.
وی ادامه داد: امسال سعی خواهد شد قطعه دوم این آزاد را ه که از دهداری تا گزدراز ایت تکمیل و به بهره برداری برسد تا مشکل تردد درمحدوده حادثه آفرین این جاده برطرف شود.
مهرجو تاکید کرد: عوامل کندی و توقف این پروژه تخصیص نیافتن اعتبار درسه سال اخیر و پرداخت بخشی ازمطالبات پیمانکار وخسارت معارضان و رقم بالای اعتبار مورد نیاز برای آسفالت باقی مانده پروژه است. ک/4
7206/539



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن