تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818908737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم شهداء نباید رنگ شعار بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حکمت در گفتگو با مهر:
تکریم شهداء نباید رنگ شعار بگیرد
قزوین- خبرگزاری مهر: همسر شهید بابایی و عضو سابق شورای شهر قزوین گفت: در زمینه برنامه هایی که برای بزرگداشت یاد و خاطره شهداء صورت می گیرد، باید توجه کرد که تکریم شهداء نباید رنگ شعار بگیرد.



صدیقه حکمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: نسل امروز نیازمند الگوهایی چون شهداء است و در این بین باید برای ارائه این الگوها به جوانان دست به کار شد. وی با اشاره به چارچوب هایی که برای معرفی و تکریم شهداء باید از سوی دست اندرکاران در این زمینه رعایت شود، گفت: باید عنصر واقع نمایی را در این آثار در نظر گرفت و از شعار پرهیز کرد تا مخاطب احساس کند که می تواند خود را جای شهداء فرض کند و آنگاه به درک آرمانهای آنان و جان افشانی های این عزیزان نائل آید. صدیقه حکمت با تقدیر از بانیان سریال شوق پرواز و آثاری از این دست به خبرنگار مهر گفت: سریال ها و فیلم هایی از این نوع در شناساندن شخصیت و راه شهداء به مردم و به کسانی که با اندیشه ایشان آشنایی نداشتند، بسیار مؤثر واقع شد. همسر شهید بابایی بیان کرد: هر چه که نشریات، آثار ادبی و بصری نظیر فیلم و سریال در زمینه ترویج آرمانهای شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت با کیفیت بهتر و منطقی تری تولید شود، می تواند در اشاعه اخلاقیات مورد نظر شهداء در جامعه ما مفید باشد.
 


۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن