تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803109701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین منصوب شد
قزوین- خبرگزاری مهر: هادی نیک فطرت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین منصوب شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین دوشنبه شب با حضور فرج زاده ها مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش، علی فرخ زاد ر ئیس سازمان نظاممهندسی ساختمان استان، مجید برزگر معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.

فرج زاده ها مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌های قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات وحدتی مديرعامل سابق گفت: حدود 96.4 درصد از سهام شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان به سازمان همياري‌ها تعلق دارد که اميدواريم با برنامه ریزی منسجم بتوانیم به ارتقاء فعالیتها کمک کنیم. رئيس هيئت مديره شركت‌ نمايشگاه‌هاي بين‌المللي قزوین تصریح کرد: در سال 89 تعداد 15 نمايشگاه در استان برگزار شد که این آمار در  در سال 90 به 28 نمايشگاه در سال 91 به تعداد 41 نمايشگاه و در سال 92 به 39 نمايشگاه رسید که امسال پیش بینی می کنیم 47 نمايشگاه در این مکان برگزار شود. وی افزود: نمايشگاه‌هاي بين‌المللي به نوعی ويترينی برای نمایش ظرفیت ها و پتانسيل‌هاي هر منطقه محسوب می شود اما هر چند بیشترین ماليات را پرداخت کرده ایم كمترين بودجه را گرفته ایم كه اين امر زيبنده استان نيست و مظلوميت قزوين را نشان مي‌دهد. فرج زاده ها اظهارامیدواری کرد با توجه بیشتر مسئولان شاهد ارتقاء جایگاه استان در بسیاری از زمینه ها در سطح کشور باشیم. در ادامه اين مراسم هادي نيك‌فطرت، مديرعامل جديد شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همبا ارائه برنامه های خود در دوران مدیریت جدید اظهارداشت: قزوين به لحاظ صنعتي و گردشگري پتانسيل‌هاي زيادي دارد که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم این قابلیت ها را در نمایشگاههای مختلف به مردم عرضه کنیم.

نیک فطرت بیان کرد: در کشورهای جهان معمولا شركت‌هاي نمايشگاهي در ایجاد اشتغال و درآمد نقش مهمی ایفا می کند و به طور متوسط سالانه 300 ميليون دلار برای دولت‌ها درآمدزایی دارند به طوری که در سال 2007 صنعت نمايشگاهي در كشور آلمان 300 هزار فرصت شغلي ايجاد كرد. وی تصریح کرد: با استفاده از تجارب دیگر کشورها و برنامه ریزی های كوتاه ‌مدت، ميان مدت و بلند مدت می توانیم به ارتقاء جایگاه نمایشگاههای قزوین کمک کنیم و امانت دار خوبی هم برای استان باشیم. علی وحدتی مدیرعامل سابق هم ضمن ارائه گزارشی از عملكرد 3 سال و نيمه خود در اين مجموعه گفت: فضاي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان بسیار محدود است و جوابگوی نیازها نیست و بايد توسعه يابد. وی افزود: در حال حاضر شركت‌ نمايشگاه‌ها بين‌المللي استان با کمبود فضای پاركينگ روبروست که با هماهنگي‌هاي صورت گرفته در صورت موافقت با واگذاری زمين‌هاي حاشيه اين مجموعه فضای بیشتری برای توقف خودروهای شهروندان اختصاص خواهد یافت. در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات علی وحدتی مدیرعامل سابق، هادی نیک فطرت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین معرفی شد.


۱۳۹۳/۵/۱۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن