تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش های بین الملی فرصتی برای ترویج صلح و دوستی در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار همدان: ورزش های بین الملی فرصتی برای ترویج صلح و دوستی در جهان است همدان- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: امیدواریم فوتبال و دیگر رقابتهای بین المللی آموزش صلح و دوستی را برای نوجوانان به ارمغان آورد و نسل آینده دیگر شاهد ظلم و ستم و خونریزی نباشد.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ابراهیم الهی تبارˈ شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات مرحله نهایی فوتبال قهرمانی زیر14 سال های آسیا به میزبانی شهر همدان افزود: جهان امروز شاهد جنایات رژیم صهونیستی علیه نوجوانان بی دفاع و مظلوم غزه است و شهادت مربی تیم ملی نوجوانان فلسطین نیز تنها گوشه ای از جنایات دردناک اشغالگران قدس است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری رقابت های فوتبال زیر14 سال های آسیا در همدان پنجره ای برای صلح و دوستی برساکنان زمین گشوده شود و شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش فوتبال آسیا و کشورمان باشیم و در استان نیز توسعه پایدار در این ورزش ایجاد شود.
الهی تبار در ادامه اظهار کرد: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به لحاظ برخورداری از دانشمندان و بزرگان، استانی شناخته شده در جهان است.
وی افزود: حکیم هزاره ها بوعلی سینا دانشمند مسلمان ایرانی از بزرگان علم و دانش پزشکی از افتخارات مهم همدانی ها به شمار می رود و به لحاظ فرهنگی نیز نماد استان های کشور به محسوب می شویم.
وی بیان کرد: برگزاری برنامه های بین المللی نظیر تئاتر کودک و نوجوان، همایش بین المللی حکمت سینوی و ده ها برنامه مهم دیگر در راستای توسعه استان برگزار شده اند و هم اکنون انجام رقابت های مرحله نهایی فوتبال زیر 14 ساله های آسیا در این شهر نشانگر ظرفیت های بالقوه همدان در کسب میزبانی ها است.
الهی تبار خاطرنشان کرد: همدان در صنعت گردشگری هم جزو استعدادهای مهم کشور به شمار می رود و با داشتن آب و هوایی چهار فصل توانسته ایم بهترین شرایط را در بخش گردشگری داشته باشیم.
وی افزود: به لحاظ منابع طبیعی نیز جزو پایلوت های گردشگری محسوب می شویم که غار علیصدر به عنوان شگفت انگیز ترین و آبی ترین غار دنیا زمینه های توسعه این صنعت گردشگری را فراهم ساخته است.
مسوول اجرایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر14 سال های آسیا نیز در این مراسم گفت: توسعه فوتبال این رده سنی یکی از مهمترین برنامه های AFC به شمار می رود چرا که تضمین کننده پیشرفت آینده فوتبال آسیا است.
دکترˈشمیل کمیلˈ افزود: زیر 14 سال مهمترین دوره سنی برای آموزش و یادگیری است و برهمین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهمیت زیادی به نونهالان دارد.
وی اضافه کرد: برای توسعه فوتبال زیر 14 سال ها از سال 2013 تاکنون 113 بازی در قالب 43 کشور شرکت کننده برگزار کرده ایم که دستاورد بزرگی برای فوتبال آسیا به شمار می رود.
شمیل کمیل گفت: خوشبختانه اغلب کشورهای آسیایی به خصوص ایران در بخش توسعه فوتبال رده های سنی پایه به ویژه زیر14 سال عملکرد خوبی داشته و میزبانی همدان نیز گواه توحه خاص ایرانی ها به پیشرفت فوتبال پایه است.
وی در ادامه با تمجید از فدراسیون ایران و مسوولان اجرایی استان همدان در برگزاری مطلوب رقابت های نهایی زیر 14 ساله های آسیا گفت: میزبانی همدانی ها شایسته و ستودنی است و امیدواریم در آینده بازهم شاهد برگزاری رویدادهای مهم فوتبال در این شهر باشیم.
وی از هشت تیم شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات خواست تا فوتبال با کیفیت و تماشاگرپسند را ارایه بدهند و برای AFC همه تیم ها قهرمان هستند و مهم رعایت احترام، دوستی ملل و تجربه و پیشرفت بازیکنان است.
شمیل کمیل خاطرنشان کرد: تمامی تیم های حاضر در مسابقات فوتبال زیر14 سال های آسیا در سال 2014 - 2013 برای AFC قهرمان هستند و از همه تیم های شرکت کننده قدردانی می کنیم.
مرحله نهایی مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از دیروز (دوشنبه) با رقابت هشت تیم در شهر همدان آغاز شده است.
در این رقابت ها ایران با تیم های کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی همگروه است ضمن اینکه در گروه B تیم های کره جنوبی، تاجیکستان، عراق و تایلند قرار دارند.
7520/2624



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن