تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخگو نبودن مسوول آب صدای فرماندار نهاوند را درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پاسخگو نبودن مسوول آب صدای فرماندار نهاوند را درآورد همدان - ایرنا - فرماندار نهاوند گفت:در شرایطی که همه مسوولان به خطر کم آبی و بحران آب در کشور هشدار می دهند مشخص نیست مدیر کل امور آب استان همدان با چه توجیهی در روند احداث سد گرین کم توجهی نشان می دهد.


به گزارش ایرنا ˈ امامعلی عبدالملکیˈ روز دوشنبه در شورای اداری بخش زرین دشت از توابع شهرستان نهاوند با بیان این که به ادامه این روند گلایه دارد افزود: مدیریت امور آب استان مدت پنج ماه است که نتوانسته پاسخ به یک سوال بخش خصوصی را که آمادگیش را برای تکمیل سد بزرگ گرین اعلام کرده است ، اعلام کند.
وی افزود: تکمیل و احداث سد گرین یک طرح ملی است که استاندار همدان نیز دستورات لازم را برای تکمیل آن صادر نموده است، اما بی توجهی مدیر ارشد امور آب استان که در برابر اجرای آن ایستادگی می کند این طرح را با کندی مواجه ساخته است.
وی اظهار کرد: با توجه به این که متولی امور آب استان اداره کل آب است ما باید جواب خود را از چه کسی بگیریم؟ چرا وی به دنبال کوچک نمودن حجم آب سد گرین از 120 میلیون متر مکعب به 40 میلیون متر مکعب است؟
فرماندار نهاوند افزود: اجرای سد گرین یکی از بزرگترین طرح های آب استان و غرب کشور است که در شرایط کنونی می بایست توسط مدیریت امور آب استان به جد پیگیری شود اما متاسفانه به آن کم توجهی می شود.
عبدالملکی گفت: پیگیری و اجرای سد گرین یک خواست عمومی و مورد تاکید مردم و مسوولان است که سال ها همه چشم انتظار اجرای آن هستند.
نهاوند در فاصله حدود 120 کلیومتری از مرکز استان واقع است و از جمله مناطق سرشار از سراب و چشمه های آب در استان همدان است.
2624



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن