تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نظام اداری را خارج از شعار با جدیت و قاطعیت اصلاح می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت نظام اداری را خارج از شعار با جدیت و قاطعیت اصلاح می کند سنندج - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دولت یازدهم مصمم به اصلاح نظام اداری است و در این راه در عمل و خارج از شعار با جدیت و قاطعیت تلاش می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فیروزی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تحول اداری و فناوری اطلاعات استان کردستان در سنندج، تغییر و تحول در سیستم اداری را یکی از شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی دانست و افزود: بخشی از رای دهندگان به دکتر روحانی به منظور اصلاح در سیستم اداری و تغییر و تحول در این بخش از برنامه های وی حمایت کردند.
وی عزم دولت تدبیر و امید برای اصلاح نظام اداری کشور را راسخ دانست و گفت: در گام اول شروع این طرح، سیاست ها و برنامه های راهبردی به استان ها ابلاغ شده و نقشه راه این حوزه نیز ترسیم شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نخستین مرحله در اجرای تحول در نظام اداری را تغییر فکر و ذهن مدیران دانست و از اینکه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تحول اداری در جلسه حضور ندارند انتقاد کرد و گفت: حضور غیرموجه برخی از مدیران در این جلسه را به منزله عدم استقبال آنان از این طرح دولت قلمداد می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید به عنوان راس سازمان های اداری مشتاق اجرای این طرح دولت باشند، گفت: در جلسات کارگروه تحول اداری، حضور مدیران الزامی است و با مدیرانی که به دلایل غیرموجه در جلسه حضور نیابند برخورد قانونی می شود.
وی اصلاح نظام اداری کشور را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار نظام دانست و گفت: از همان اوایل انقلاب، اصلاح ساختار اداری کشور در دستور کار قرار گرفت و اکنون نیز دولت یازدهم با جدیت به دنبال اصلاح این ساختار است.
فیروزی ارایه خدمات مطلوب و به موقع به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی را یکی از مهمترین اهداف طرح اصلاح نظام اداری کشور دانست و اضافه کرد: این اصلاح باید در جهت ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و تسریع در خدمات رسانی صورت گیرد.
وی به تاکید استاندار کردستان مبنی بر اجرای جدی این طرح در استان نیز اشاره کرد و گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم با جدیت این طرح را دنبال کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه با اشاره به اینکه نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور اواخر سال گذشته به استان ها ابلاغ شده است، گفت: این نقشه در هشت سرفصل و 30 راهبرد در اختیار استان ها قرار گرفته و باید هرچه سریعتر آن را عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به اینکه آموزش پیش زمینه اجرای هر طرحی است، گفت: دوره های آموزشی مرتبط با اصلاح نظام اداری در استان کردستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شده و اکنون بستر برای اجرای این طرح کاملا فراهم است.
وی یکی از معیارهای ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی سال آینده را میزان پیشبرد برنامه اصلاح نظام اداری دانست و تاکید کرد کردستان باید در این زمینه یکی از استان های پیشرو کشور باشد.
فیروزی با اشاره به اینکه در هر تغییر و تحولی برخی از کارکنان و پرسنل مقاومت می کنند، از اعضای کارگروه طرح توسعه ادرای استان خواست در جلسات، راهکارهای عملی مقابله با این مقاومت ها و همچنین تسریع در اجرای طرح و افزایش میزان موفقیت آن را ارایه دهند.
وی در ادامه سخنان خود به نظرسنجی از ارباب رجوع دستگاه های اجرایی استان توسط گروهی از محققین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اشاره کرد و گفت: این نظر سنجی به صورت نمونه از بین هفت هزار و 500 ارباب رجوع به ادارات مختلف استان انجام شد که در آن دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کمترین همکاری را داشتند.
به گفته وی در میان مجموعه دستگاه قضایی استان سازمان زندان ها همکاری خوبی در اجرای این طرح داشت و نتایج نظرسنجی نشان از میزان رضایت مندی خوب این دستگاه داشت.
وی با اشاره به اینکه اجرای این نظرسنجی به صورت برون سپاری به گروهی از محققین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد، گفت: اگرچه هیچ طرحی خالی از اشکال نیست اما این نظرسنجی برپایه علمی و توسط افراد کاردان و خبره بدون حب و بغض و سوگیری انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان کمترین میزان رضایت مندی مردم را نیز از شهرداری ها دانست و گفت: دستگاههای اجرایی نیز در این طرح همراهی خوبی داشتند.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان ها خواست نتابج این نظرسنجی را به منظور اصلاح فرآیندهای کاری و جلب رضایت ارباب رجوع مد نظر قرار دهند.
وی یکی دیگر از راهکارهای جلب نظر ارباب رجوع را ارایه خدمات الکترونیکی از طریق پرتال ادارات دانست و گفت: سال گذشته تنها 100 خدمت از این طریق به مردم استان ارایه می شد اما اکنون میزان این خدمات الکترونیکی به 390 مورد افزایش یافته است و می توان از این ظرفیت نیز برای ارایه خدمات مطلوب به مردم استفاده کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست پایگاه های اطلاع رسانی خود را به روز کنند و موارد مربوط به تحول نظام اداری را نیز در این پایگاه درج نمایند تا مردم بیشتر اطلاع یابند.
وی هچنین گفت: اطلاعات موجود در پایگاه اطلاع رسانی برخی از ادارات استان قدیمی است و باید نسبت به روز کردن آن تلاش کنند.
فیروزی در بخش پایانی سخنان خود از رسانه ها خواست در اجرای طرح نظام اداری به اطلاع رسانی گسترده بپردازند و مردم را بیشتر با شرح وظایف ادارات و عملکرد آنان آشنا کنند.
وی همچنین بر نظارت رسانه ها بر عملکرد ادارات نیز تاکید کرد و افزود: هرجا سیستم اداری استان خوب عمل نمی کند نقد کنند تا دستگاه های اجرایی رویه اصلاحی در پیش بگیرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: نقد منصفانه اصحاب رسانه را با گوش جان می شنویم و انتظار داریم خبرنگاران در راستای اصلاح نظام اداری دولت را همراهی کنند.
در پایان این جلسه با پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و تصویب اعضای کارگروه تحول اداری استان مصوب شد که به منظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت آنان جلسات در حد امکان خارج از وقت اداری و غیر از وقت نماز ظهر برگزار شود.ک/3
7346/533



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن