تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غزه را در ساعتی پیش از آتش بس ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: غزه را در ساعتی پیش از آتش بس ببینید بین الملل > خاورمیانه - در جریان بمباران های روز یکشنبه که تا ساعات اولیه روز دوشنبه نیز ادامه داشت دست کم ۸۰ تن از ساکنان غزه کشته شدند.

لطفا منتظر بمانید...

      ارتش اسرائیل، روز یکشنبه، برای سومین بار در ظرف ۱۰ روز به یک مدرسه سازمان ملل حمله کرد و جان حداقل ۱۰ تن را گرفت. مراسم خاکسپاری آنها پیش از غروب در شهر رفح برگزار شد.
اسراییل مدعی است که نیروهای مسلح حماس را در نزدیکی این مدرسه در شهر رفح هدف قرار داده است. کریس گینس، سخنگوی آژانس امداد سازمان ملل متحد در غزه (انروا) در این مورد گفت: «مدرکی وجود ندارد دال بر اینکه نظامیان درون مدرسه بودند یا از درون مدرسه راکت پراکنی می کردند. قوانین بین الملل ما را موظف می کند که بین نظامی و غیرنظامی فرق بگذاریم، اصل رعایت تناسب را در نظر داشته باشیم و به خطر احتمالی کشته شدن غیرنظامیان توجه کنیم.»

یکی از اهالی شهر بیت لاهیا که پس از چند روز زندگی در یکی از مدارس وابسته به سازمان ملل به خانه خود بازگشته است می گوید: «در مدرسه احساس امنیت نمی کردیم. سرنوشت ما به دست خداست و به او اعتماد می کنیم. خدا از تقصیرشان نگذرد. آنها جوان و پیر را از ما گرفتند، پسرم را که هنوز ۲۵ سالش نشده بود از من گرفتند.»

از آغاز درگیری میان اسرائیل و حماس تاکنون بیش از ۱۸۲۰ تن در غزه کشته و بیش از ۲۵۰ هزار نفر آواره شده اند. تلفات اسرائیل ۶۷ تن بوده که ۳ تن از آنها غیرنظامی بودند. منبع: یورونیوز 52261
دانلود


لینک را کپی کنید دانلود


دوشنبه 13 مرداد 1393 - 14:25:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن