تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان صنایع دستی مازندران پایش می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرمندان صنایع دستی مازندران پایش می شوند ساری - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اجرای طرح بازرسی و نظارت بر فعالیت صنعتگران هنرهای دستی در این استان خبرداد .


ˈ علی ماهفروزیˈ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی که در قائمشهر برپاست به خبرنگار ایرنا گفت: صدور کارت و بیمه تامین اجتماعی هنرمندان صنایع دستی در دولت قبل با هدف پوشش بیمه ای آحاد جامعه اجرا شد.
وی ادامه داد: بی سامانی در اجرای بیمه هنرمندان صنایع دستی سبب شد تا افرادی تنها برای دریافت کارت و بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی به یادگیری این رشته ها روی آورند در حالیکه تولید خاصی ندارند.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هم اکنون 20 هزارنفر کارت هنرمندان صنایع دستی مازندران را دارند در حالیکه یکهزار نفر از آنان فعالان واقعی دراین عرصه هستند .
وی ادامه داد: اجرای طرح پایش هنرمندان صنایع دستی صرفا قطع کردن بیمه افراد زیر پوشش نیست بلکه افراد متمایل به انجام فعالیتهای صنایع دستی حمایت می کنیم .
ماهفروزی بازاریابی محصولات صنایع دستی را از برنامه های این اداره کل برشمرد و گفت: متاسفانه محصولات دست هنرمندان این استان بصورت چمدانی توسط شرکتهای خصوصی استانهای دیگر خریداری و به بازارهای داخلی و خاریج برده می شود .
وی ادامه داد : بهمین منظور برپایی و شرکت در نمایشگاههای صنایع دستی کشورهای ایتالیا ، آلمان ، بلغارستان ، چین ، کویت و امارات متحده عربی برای عرضه و به نمایش گذاشتن هنر صنعتگران مازندران موردنظر است .
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران بررسی و شناخت صنایع دستی با ظرفیت اشتغالزایی را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد و گفت: حمایت از این هنرها و استفاده از ظرفیت آنها دراین راستا انجام خواهد شد .
قانون بیمه های اجتماعی شاغلان صنایع دستی از سال 1388 اجرایی شد .ک/3
7329/608



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن